MotoGP Commercial Bank Grand Prix of Qatar

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Alexander Lundh borde kunna ta poäng.

Visst hade det varit grymt om han lyckades med det men knappast realistiskt, kolla t ex resultaten från senaste moto2 testet i Jerez och kolla vilka namn inom topp 15 han behöver vara före... inga duvungar där inte...

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Är den värd 175:-?

Hmm kostar den pengar? :) Det märkte aldrig jag när jag ladda ner den och installerade den.

Edit: såg nu att det kostar pengar ja, skit me, inget är gratis...

Edit: det blir nog ett motogp-konto för mig med. Nu när vi är så många som dyngat in djuråws härifrån kommer det säkert lagga som fan :gnissla

Last edited:

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Hmm kostar den pengar? :) Det märkte aldrig jag när jag ladda ner den och installerade den.

Edit: såg nu att det kostar pengar ja, skit me, inget är gratis...

Edit: det blir nog ett motogp-konto för mig med. Nu när vi är så många som dyngat in djuråws härifrån kommer det säkert lagga som fan :gnissla

What?! Jag såg inte heller att den kostar pengar, var imponerad att den var gratis, men tji fick jag. Jaja, shit happens. Det var väl inte den största utgiften det här intresset gett mig direkt :)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
What?! Jag såg inte heller att den kostar pengar, var imponerad att den var gratis, men tji fick jag. Jaja, shit happens. Det var väl inte den största utgiften det här intresset gett mig direkt :)

Klicka på Store längst ner till höger i appen så ser du att de vill ha betalt för livetiming osv.

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Folk måste nog slänga sig till höger och vänster för att det ska ske. Lite fler förare och bättre konkurrens i Moto2 jämfört med WSS.

Jag brukar tänka när jag kör på t,ex Sviestad: Kan han så kan jag :) men han kan nått som jag inte riktigt kan :confused: och så blir man ifrån åkt.

Lundh borde också tänka så, utom det sista då.

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Hur har det fungerat historiskt sett tycker du? Har för mig du kört det några år. Hackar det ibland eller är det stabilt? Är bildkvaliteten bra nog för att köra på stor TV?

Har kört några år med stor plasmaskärm och 8 Mb in.
Fungerar klockrent även i HD. :rock

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Känns som att det här med att tippa podiet eller topp fem är lite trist, oddsen kan väl inte vara skyhöga på Stoner, Lorenzo, Pedrosa i topp tre menar jag. Nu kan man ju inte heller försöka heja fram Sic från TV-soffan längre, så vem ska man nu hoppas på? Spies verkar visserligen hyfsat sympatisk, men jag tror att mina tummar kommer hållas för Bautista. Han har varit en gnällk*k om andras (läs Sic's) körning, men han har också kämpat på bra i motvind på Suzuki och ändå presterat riktigt bra på slutet innan de lade ner. Nu får han en av fältets bästa privathojar och det här är nog hans chans att visa framfötterna. Blir kul att se hur det går!

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Känns som att det här med att tippa podiet eller topp fem är lite trist, oddsen kan väl inte vara skyhöga på Stoner, Lorenzo, Pedrosa i topp tre menar jag. Nu kan man ju inte heller försöka heja fram Sic från TV-soffan längre, så vem ska man nu hoppas på

Bradl! Han är årets roligaste tillskott och därmed har man någon att heja lite på även längre ner i fältet.

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM 65/85
Bradl! Han är årets roligaste tillskott och därmed har man någon att heja lite på även längre ner i fältet.

Intressant, vad grundar du det på? Har såklart inte missatt hans tidigare framfart på banan, men utanför har han gått mig förbi. Ska hålla ett öga på honom.

Hellmoppers_1

Träsktrollet
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
Ärrsäcksa från 5
Motogp.com + macbook + 108" bioduk funkade finfint i fjol när de va räjsing på teve... Köpte videopass ett par gånger o bilden blir hygglig men inte kanon. (subjektivt... relativt etc.) I år tänker jag dock använda "gratisalternativ i repris", måste hålla nere budgeten!

Jag brukar oftast ladda inför racen med att köra banorna på Xbox:et (simulation+manuel) någon dag innan :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
BBC kommer sända alla MotoGP race i HD i år för de som vill vänta på det, 1080 HD that is om jag fattat rätt.

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Även vid starten. Har haft kontot i 3 år och aldrig varit missnöjd. Men jag startar alltid sändningen när det börjar och inte vid Racestart exakt. Jag tycker det är lika roligt att höra på Julian Ryder oh Emmet som det är att se racet. =)

Kommenterar Ryder på motogp.com-sändningarna? :O Så sent som ifjol hörde jag ju honom på British Eurosport-sändningarna, låt vara att det bara var träning och kval jag såg där (valde att se racen på BBC).

Dyngade in 99 djuråws till Dorna, frågan om det heter Video Pass eller Videopass...
Det heter nog video pass på engelska och videopass på svenska ;)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA