WEST
Gudomlig sporthojare
Alexander Lundh borde kunna ta poäng.
Alexander Lundh borde kunna ta poäng.
Är den värd 175:-?
Hmm kostar den pengar? Det märkte aldrig jag när jag ladda ner den och installerade den.
Edit: såg nu att det kostar pengar ja, skit me, inget är gratis...
Edit: det blir nog ett motogp-konto för mig med. Nu när vi är så många som dyngat in djuråws härifrån kommer det säkert lagga som fan
What?! Jag såg inte heller att den kostar pengar, var imponerad att den var gratis, men tji fick jag. Jaja, shit happens. Det var väl inte den största utgiften det här intresset gett mig direkt
Okejom man kollar in race klipp så har dom 1280X720, eller HD 720p som dom skriver.
http://www.motogp.com/en/videos/latest+videos#All+eyes+set+on+Qatar+for+2012+season+opener
det där klippet du visade har ju bara 960X540 som högsta upplösning av någon konstig anledning..
Folk måste nog slänga sig till höger och vänster för att det ska ske. Lite fler förare och bättre konkurrens i Moto2 jämfört med WSS.Alexander Lundh borde kunna ta poäng.
Folk måste nog slänga sig till höger och vänster för att det ska ske. Lite fler förare och bättre konkurrens i Moto2 jämfört med WSS.
Hur har det fungerat historiskt sett tycker du? Har för mig du kört det några år. Hackar det ibland eller är det stabilt? Är bildkvaliteten bra nog för att köra på stor TV?
Har kört några år med stor plasmaskärm och 8 Mb in.
Fungerar klockrent även i HD.
Känns som att det här med att tippa podiet eller topp fem är lite trist, oddsen kan väl inte vara skyhöga på Stoner, Lorenzo, Pedrosa i topp tre menar jag. Nu kan man ju inte heller försöka heja fram Sic från TV-soffan längre, så vem ska man nu hoppas på
Bradl! Han är årets roligaste tillskott och därmed har man någon att heja lite på även längre ner i fältet.
BBC kommer sända alla MotoGP race i HD i år för de som vill vänta på det, 1080 HD that is om jag fattat rätt.
Menar mest för de som laddar ner racen i efterhand, för det är väl inte många som kan se de sändningarna här i Sverige?Du menar som eftersändning, eller dom har inte kommit igång ännu?
Även vid starten. Har haft kontot i 3 år och aldrig varit missnöjd. Men jag startar alltid sändningen när det börjar och inte vid Racestart exakt. Jag tycker det är lika roligt att höra på Julian Ryder oh Emmet som det är att se racet. =)
Det heter nog video pass på engelska och videopass på svenskaDyngade in 99 djuråws till Dorna, frågan om det heter Video Pass eller Videopass...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|