Det är Nick Harris som kommenterar tillsammans med Gavin Emmet och Ian Wheeler kommer vara i depån igen i år.Kommenterar Ryder på motogp.com-sändningarna? :O Så sent som ifjol hörde jag ju honom på British Eurosport-sändningarna, låt vara att det bara var träning och kval jag såg där (valde att se racen på BBC).
Det är Nick Harris som kommenterar tillsammans med Gavin Emmet och Ian Wheeler kommer vara i depån igen i år.
"plunge down"Nick "papegojan" Harris. Han har cirka fyra favoritfraser som han drar OM och OM igen. Fast på nåt sätt känns det ganska tryggt och godnattsagigt. Inget får mig att somna som MotoGP!
Tyvärr så brukar de som lägger ut HD-sändningarna minska upplösningen för att få mindre filer men det blir rätt bra ändå.BBC kommer sända alla MotoGP race i HD i år för de som vill vänta på det, 1080 HD that is om jag fattat rätt.
Tyvärr så brukar de som lägger ut HD-sändningarna minska upplösningen för att få mindre filer men det blir rätt bra ändå.
Absolut! Tankade hem ett F1-race och det var bra bildFörvisso men bättre källa i varje fall.
Intressant, vad grundar du det på? Har såklart inte missatt hans tidigare framfart på banan, men utanför har han gått mig förbi. Ska hålla ett öga på honom.
Har haft Viasat i en säsong nu, det är skitbra. Är det F1 och MotoGP samma helg fokuseras det på F1, men alla träningar sänds istället på Viasat Sport då. Dom har flera kanaler att låna tid av, så allting sänds alltid i rätt tid och live. Dessutom är det äckligt bra bild i HD.Visar Viasat allting från MotoGP? Även träningar för icke-GP klasser m.m? Eller kan det ibland bli krock eller är det streaming live oavsett om låt säga F1 och MotoGP går samtidigt?
Jag har Viasat via min LG 55" med Netcast och det vore ju ypperligt smidigt om man kan se allting därigenom istället för via dator och motogp.com.
Tänkte väl, jo de sändningarna har jag sett ibland, typ Moto2-tidsträningar. Nej det får bli samma upplägg som ifjol, British Eurosport för träningar och kval, BBC för race (enbart för den högre bildkvalisorten)Det är Nick Harris som kommenterar tillsammans med Gavin Emmet och Ian Wheeler kommer vara i depån igen i år.
Nu är det igång
Moto3 låter som hyrkart
WTF , varför funkar inte live video i Paddan??
På vanliga lappen funkar ju skiten samt alla gamla race går ju att se och alla intervjuer osv. går ju att se på Paddan, men när jag trycker på play på livevideo kommer playsymbolen med ett sträck över och inget händer, har ju fan skaffat videopasset + en Apple tv mojäng att streama till tv:n med?
Jupp, har kollat på gamla race och intervjuer och sånt innan på Paddan, köpte passet när dom kom ut, och funkade ju på vanliga datorn.
Drog iväg ett mail åt dom så får man se då vad som händer.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|