MotoGP Commercial Bank Grand Prix of Qatar

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Kommenterar Ryder på motogp.com-sändningarna? :O Så sent som ifjol hörde jag ju honom på British Eurosport-sändningarna, låt vara att det bara var träning och kval jag såg där (valde att se racen på BBC).
Det är Nick Harris som kommenterar tillsammans med Gavin Emmet och Ian Wheeler kommer vara i depån igen i år.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det är Nick Harris som kommenterar tillsammans med Gavin Emmet och Ian Wheeler kommer vara i depån igen i år.

Nick "papegojan" Harris. Han har cirka fyra favoritfraser som han drar OM och OM igen. Fast på nåt sätt känns det ganska tryggt och godnattsagigt. Inget får mig att somna som MotoGP!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nick "papegojan" Harris. Han har cirka fyra favoritfraser som han drar OM och OM igen. Fast på nåt sätt känns det ganska tryggt och godnattsagigt. Inget får mig att somna som MotoGP!
"plunge down"
"he is desperate"
Vilka fler?
Han är kass och gaggig.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Grattis till VM pokalen! För ALLT annat än att Casey Stoner 18:45 går ut och dominerar 2012 verkar uteslutet! så pass överlägsen är han. Vi kan såklart tycka vad vi vill ang omständigheter kring personen Stoner, fast på "kontoret" är han även bäst 2012!!

forza nicky ..

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Intressant, vad grundar du det på? Har såklart inte missatt hans tidigare framfart på banan, men utanför har han gått mig förbi. Ska hålla ett öga på honom.

Bra fråga, vet inte faktiskt. Ibland fastnar man bara för vissa förare. Men framförallt tror jag på honom och hans potential, och då är det roligt att se om man har rätt i sin prediktion. Jag vet också att de flesta andra tror mer på Marquez, så jag hoppas på fighter de emellan i framtiden!

Eller så kanske tyckte jag det var roligt med en tysk helt enkelt :)

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Hoppas och tror på lorenzo som vanligt. Hoppas Yamaha har lite bättre tryck i maskineriet så de hänger med bättre på rakorna i år. Då tror jag det blir ännu jämnare mellan stoner och lorre.

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Visar Viasat allting från MotoGP? Även träningar för icke-GP klasser m.m? Eller kan det ibland bli krock eller är det streaming live oavsett om låt säga F1 och MotoGP går samtidigt?

Jag har Viasat via min LG 55" med Netcast och det vore ju ypperligt smidigt om man kan se allting därigenom istället för via dator och motogp.com.
Har haft Viasat i en säsong nu, det är skitbra. Är det F1 och MotoGP samma helg fokuseras det på F1, men alla träningar sänds istället på Viasat Sport då. Dom har flera kanaler att låna tid av, så allting sänds alltid i rätt tid och live. Dessutom är det äckligt bra bild i HD.

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Tänkte väl, jo de sändningarna har jag sett ibland, typ Moto2-tidsträningar. Nej det får bli samma upplägg som ifjol, British Eurosport för träningar och kval, BBC för race (enbart för den högre bildkvalisorten)

Thomas H.

Medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
Kawa ZX-9R 2002
WTF :huvet , varför funkar inte live video i Paddan??

På vanliga lappen funkar ju skiten samt alla gamla race går ju att se och alla intervjuer osv. går ju att se på Paddan, men när jag trycker på play på livevideo kommer playsymbolen med ett sträck över och inget händer, har ju fan skaffat videopasset + en Apple tv mojäng att streama till tv:n med?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
WTF :huvet , varför funkar inte live video i Paddan??

På vanliga lappen funkar ju skiten samt alla gamla race går ju att se och alla intervjuer osv. går ju att se på Paddan, men när jag trycker på play på livevideo kommer playsymbolen med ett sträck över och inget händer, har ju fan skaffat videopasset + en Apple tv mojäng att streama till tv:n med?

Har du aktiverat ditt konto i mailet du fått från motogp?

Thomas H.

Medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
Kawa ZX-9R 2002
Jupp, har kollat på gamla race och intervjuer och sånt innan på Paddan, köpte passet när dom kom ut, och funkade ju på vanliga datorn. :va

Drog iväg ett mail åt dom så får man se då vad som händer.

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Jupp, har kollat på gamla race och intervjuer och sånt innan på Paddan, köpte passet när dom kom ut, och funkade ju på vanliga datorn. :va

Drog iväg ett mail åt dom så får man se då vad som händer.

Lita aldrig på modern teknik och att det ska funka direkt ;)

Thomas H.

Medlem
Gick med
11 May 2006
Hoj
Kawa ZX-9R 2002
Jösses!! :näsblod Det gick snabbt, kom svar inom ett par minuter om att vissa kunder har problem med live video och att man skulle pröva med att ändra språk på sidan, och TADAA!!
DET FUNKADE!! :yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...