Jag tänkte mest på försäsongstesterna, ser men dem live också?
Nä denna har inte varit live sänt, vet ju dock inte hur det bli med nästa test.
Jag tänkte mest på försäsongstesterna, ser men dem live också?
Ett tips är att följa Edwards och Crutchlow på Twitter.... Underhållande..
Är det någon som vet hur man kan direktöversätta olika Twittrare?
Tex Rossi twittrar 90% på Italienska (som jag inte behärskar) och det är jobbigt att hela tiden behöva använda Google translate.
Medans Edwards inte skall översättas.. Vill kunna sätta språk per twittrare..
På det sista IRTA-testen vet vi ganska säkert om Stoner kommer att dominera i år också.
Att Rossi är 1.2 efter Stoner kan låta mycket men då ska man tänka på att Lorenzo är 0.6 efter så 0.6 sekunder bakom Lorenzo är ju ett klart fall framåt för Rossi och Ducati.
Jag tror att på den här nivån är det inga hjul som studsar utan istället vibrationer från chassit (tex att det skakar i styret vid inbromsning eller att de känner vibrationer i rumpan ut ur kurvorna). Det kan man lösa genom att ändra olika inställningar men tyvärr så brukar något annat bli sämre då. MotoGP är en enda lång kompromiss.Det är när te.x bakhjulet börjar studsa under motorbroms eller framhjulet under inbromsning.
Jag tror att på den här nivån är det inga hjul som studsar utan istället vibrationer från chassit (tex att det skakar i styret vid inbromsning eller att de känner vibrationer i rumpan ut ur kurvorna). Det kan man lösa genom att ändra olika inställningar men tyvärr så brukar något annat bli sämre då. MotoGP är en enda lång kompromiss.
Om inte annat är det en fin term att slänga sig med i depån när det går lite knackigtDet är mycket möjligt, lite svårt att svara på hur exakt dem menar då det är lite svårt att få prova en motogp cykel
Men det tjatter ja upplevt är ju inget ja kan kalla trevligt, iaf inte när det kommer från framhjulet..
Nope, Moto2 börjar sina tester den 8/2 i Valencia.Är det nån som har kolla på Moto 2? Testar de samtidigt,,,,,, Alexander Lund kanske har snurra lite på nya hojen, vad vet jag?
2. Tufft att Spies kör med gamla US Airforce märket på hojen.
Om du kör alla twitter genom Google translate, och översätter från "identify language" till engelska, blir det nog ungefär som du vill. Rossi kommer översättas, men inte Edwards. Google translate går alltid via engelska, så italienska -> svenska blir sämre än italienska -> engelska.
Lite småtyket av Stoner (är det väl?) att ligga på innerkerb på det sättet...
Lite småtyket av Stoner (är det väl?) att ligga på innerkerb på det sättet...
Vad jobbar Capirossi med? Eftersom han är på testen??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|