Tjuvar inte Rossi i starten? Ganska tydligt tycker jag.
Japp, där hade Rossi tur. Ett litet ryck gjorde han. Konstigt att de inte tog han för det.
Fighten mot Jorge var grym.
Tjuvar inte Rossi i starten? Ganska tydligt tycker jag.
Att han tog pole var kul men han fick en helt ny motor från HRC på lördagsmorgonen och den var nog en stor orsak både till polen och att han nästan hängde med Stoner i racet.Dovizioso tar pole, snacka om att svara upp på förväntningarna nu när Pedrosa är ute ur leken.
Jag tycker att rossi var värd en svartflagg och skulle kölhalat honom om jag var ansvarig för teamet då hans tilltag kunde gjort att Lorenzo skadat sig och missat de sista racen med den tillhörande VM bucklan........ men nu har man ju den turen att man som publik tjöt av upphetsning av dessa brutala tilltag
Prova att köpa en klubba och sug på den!Lorenzo ja, vad ska man säga? Fattar han inte att det är bättre att hålla käft och ge tillbaka nästa gång istället?
Jag vill gilla honom men det är fan inte lätt
Jag har också svårt för JLo men nu överdriver du lite va...?Varför ska han släppa den där jävla losern före sig ? Att jorge vinner vm är på andras skader och inget annat. Killen har väl inte vunnit ett race på 1 månad. Ska man vinna Vm och vara en riktigt Master ska man fixa det på egen hand på banan och inte förvänta sig att andra ska gå åt sidan för en så jävla pajas till förare.
Ja med betoning på "lite"...Han körde ju upp sig i fältet på slutet, lite omkörningsövningar.
Varför ska han släppa den där jävla losern före sig ? Att jorge vinner vm är på andras skader och inget annat. Killen har väl inte vunnit ett race på 1 månad. Ska man vinna Vm och vara en riktigt Master ska man fixa det på egen hand på banan och inte förvänta sig att andra ska gå åt sidan för en så jävla pajas till förare.
Fast är det bra race? Det är ju några få enstaka varv som är spännande i mina ögon. Räknar man bort R VS. L nu på sista varven så hände ingenting inom topp 4 under hela racet. Visst, Rossi gick om Lorenzo en gång men annars var det ju helt statiskt i 22 varv.. Plats 5 & neråt var ju så hopplöst efter att dom lika gärna kunde gått i depå allihopa för att slippa visa upp hur kassa dom är jämfört med toppen.
Jämför man med WSBK t.ex så är ju GP rena rama sömnpillret om man ser till själva racingen.
Spies uppkörning var väldigt najs. Men han var väl inte lika långt efter då hans uppkörning började flera varv tidigare. Ser iofs att Ben hade bra mycket mer fart än Hayden också.Ja med betoning på "lite"...
Spies körde upp sig till 8:e så han fick lite mer omkörningsövning.
Gnälligt av Lorenzo förvisso men den som tror Rossi hade tagit det med ett leende om korten hade varit omvända räcker upp en hand.
Nu var det väl iofs inte bara Rossi som körde tight och hårt?
Lorenzo dängde ju in i rossi vid ett tillfälle, så lite gnälligt..
Pappa, pappa! Rossi är dum mot mig! Han låter inte mig vinna!
Nu var det väl iofs inte bara Rossi som körde tight och hårt?
Lorenzo dängde ju in i rossi vid ett tillfälle, så lite gnälligt..
kanske inte det men Rossi har ju gnällt över farliga förares manöver tidigare, tex. Elias så han skulle garanterat ha gnällt om det. Det är en del av det taktiska spelet och det borde även ett enögt Rossifan förstå.Tror knappast att Rossi hade gått till ledningen och gnällfrågat vad dom tyckte.
Ge Jorge hans gamla slickepinne istället, så kanske han blir nöjd.
Började tidigare? De körde av i samma kurva och Hayden var efter varv två 4,7 sekunder efter Spies och i mål var det 15 sekunder dem emellan.Spies uppkörning var väldigt najs. Men han var väl inte lika långt efter då hans uppkörning började flera varv tidigare. Ser iofs att Ben hade bra mycket mer fart än Hayden också.
Jupp, det stämmer. Spies började klättra direkt, fr.o.m varv 4, medan Hayden inte hade mer fart än att han kunde börja köra om på varv 22.Började tidigare? De körde av i samma kurva och Hayden var efter varv två 4,7 sekunder efter Spies och i mål var det 15 sekunder dem emellan.
Jag är inget stort fan av Jörgen men i år har han kört grymt jämt, vunnit flest race av alla och om det inte imponerar vad imponerar då?Visst att jorge vinner vm. Men på det sättet han gör det imponerar inte mig ett dugg.
Men på det sättet han gör det imponerar inte mig ett dugg.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|