hållundan
Emozione!
Skulle vara roligt att se Stoners ansiktsuttryck där i hjälmen.Nakano
Skulle vara roligt att se Stoners ansiktsuttryck där i hjälmen.Nakano
Tiden går, baby. Saker och ting utvecklas. Rossi är gammal och sliten, impotent och väderbiten. Kronslut, förverkad, en föredetting med framtiden bakom sig
Nakano
Hade jag inte sett Stoners framfart förra säsongen hade jag sagt att han har problem. Men tyvärr tror jag det är ett tillfälligt problem som har att göra med någon inställning som inte var rätt. Gissar att ordningen är återställd på Estoril.Stoner alltså långsammare än de snabbaste på alla andra märkena och över sekunden efter Pedrosa/Rossi/Honda/Yamaha.
Hade jag inte sett Stoners framfart förra säsongen hade jag sagt att han har problem. Men tyvärr tror jag det är ett tillfälligt problem som har att göra med någon inställning som inte var rätt. Gissar att ordningen är återställd på Estoril.
Stoners tid på måndag är ju på kvaldäck och jag har inte sett några tider på racedäck.Jag tror det var 2mm högre ride-height som löste problemet och på måndagen var han med i toppen igen.
Stoners tid på måndag är ju på kvaldäck och jag har inte sett några tider på racedäck.
Ja, titta! Som jag trodde.Jag tror det var 2mm högre ride-height som löste problemet och på måndagen var han med i toppen igen.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|