Macho Woman
Äppelkäck
#space skrev:Ja visst!! Så säger dom att brudar inte är motor/race intresserade
Tja, det finns väl en och annan. Fast de där gillar pengarna.
#space skrev:Ja visst!! Så säger dom att brudar inte är motor/race intresserade
Ja imponerande lopp av båda, syn att det inte var fler där framma i täten och slogs om den första vinsten för i år.sandstream skrev:Gissa om HRC ångrar sig nu för att de gav Max sparken
Måste erkänna att Pedrosa imponerade stort på mig, trodde inte han skulle vara 2:a första loppet
Hatten av även för Stoner som gjorde ett kanonlopp.
Ja visst är det så ett jobb som vilket som helst o vad jag förstår brukar arrangörer hyra in modeller från lokala agenturer..Macho Woman skrev:Tja, det finns väl en och annan. Fast de där gillar pengarna.
#space skrev:Men fråga: Capirex fru, heter hon Ingrid o är svenska?
De körde bra idag, men är ljusår från sin vassaste form.The blade skrev:In your face biatch ...Honda är vassare än någonsin
Martin skrev:Moahaa, Capirossi är lika vild på gasen och orädd som vanligt.
Jevlar vad snyggt kört av Pedrosa, vilket tight och snyggt spår han håller! Stoner imponerar som inte kört många varv innan.
Vem är försteförare i HRC?
Steny skrev:Rookisarna körde bra men hela racet gick sakta 13 sekunder långsammare än 2005 0,7 sekunder från banrekord. När hände det senast?
Okey! Blandade ihop henne med någon annan då !! Nä men hon verkar ha en skön stil där hon alltid står o lever sig in i racenMacho Woman skrev:Hon heter Ingrid och är italiensk.
#space skrev:Okey! Blandade ihop henne med någon annan då !! Nä men hon verkar ha en skön stil där hon alltid står o lever sig in i racen
Macho Woman skrev:Förresten ska Stoner ha nästan lika mycket beröm som Peddo. Grymt bra det går för 20-åringarna. Precis som jag har sagt. Ta in de unga talangerna så kommer de att bevisa att de är värda det... Casey är verkligen inte gammal, vilket syns på hur generad han såg ut när de filmade hur flickvännen gullade med hans nackhår.
thompson46 skrev:ja, och så är hon snygg också
RedBaron skrev:De körde bra idag, men är ljusår från sin vassaste form.
DR-Zätare skrev:Allt annat än vinst är väl en förlust för världens mest hårdsatsande MotoGP-konstruktör? Ingen plöjer väl ned lika mycket pengar i MotoGP som Honda? Då väntar man sig ju rimligen mer än av många andra team...
jesseboy skrev:GURGEL!!!
Sitter utan eurosport, men med slö uppkoppling iaf...
Är det någon som spelat in och kan lägga upp någonstans??
Jag blir ju desperat!!!
Snälla, länka om ni kan!
gthyni skrev:Highlights finns iaf på
wroomtorrents
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |