sandstream
Guest
Vad gör man inte för att boosta sitt eget självförtroendeEdwards kör med "Texas Tornado" speciallack i helgen:
Vad gör man inte för att boosta sitt eget självförtroendeEdwards kör med "Texas Tornado" speciallack i helgen:
Jag hade velat se lite video från AMA körningarna... för att se hur de presterar 24-tider. jämföra chassi och körstilar.
Efter Ant West på andra träningen. West har aldrig kört banan innan. Tippar Roger Lee sists av Kawasakiförarna.3064241RLH 10:a, bara ett par hundradelar efter brorsan och före Butter. Imponerande så långt!
Ner till artonde efter FP2. Tror han endast komemr ha Du Hamel efter sig när dimman lagt sig imorgon.3064522Reagerade också på hans tid, bara ett par hundradelar från Butters FP1-tid och före Capirex
Otur både för Hoffman och d'Antin att det gick som det gick.
Kraschade i korkskruven, Guintoli missar inbromsningen helt och tar ut Hofmann i gruset.3064577Vad hände med Hoffman egentligen?
aa, tack!Kraschade i korkskruven, verkar vara Melandri och guintoli som är inblandade också, och skadade handen. Verkar som om Melandri klämmer sig förbi Guintoli som tar Hofmann med sig ut i gruset.
Såg på videon på MotoGp.com att det var Guintolis fel helt och hållet. Editerat mitt förra inlägg.3064590aa, tack!
Ser ju lite tight ut.
Vad gör man inte för att boosta sitt eget självförtroende
Såg på videon på MotoGp.com att det var Guintolis fel helt och hållet. Editerat mitt förra inlägg.
Aldrig kört banan tidigare och blind inbromsning till korkskruven så är det säkert lätt att tabba sig, fast jävligt trist för Hofmann i varje fall.3064629Han måste åkt och tittat på en helikopter eller nåt. Rejäl miss.
Dock en viss skillnad på att måla hojen i en speciell färg och att kalla sig för Texas Tornado.Ja du har ju baby-blå så...
(jodå den ÄR fin!!!)
Stoner ser verkligen ut att bli en ny Doohan!Full MotoGP free practice times (1 and 2 combined) from the US Grand Prix at Laguna Seca.
1. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 22.997 secs
2. Marco Melandri ITA Honda Gresini (B) 1min 23.177 secs
3. John Hopkins USA Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 23.452 secs
4. Colin Edwards USA Fiat Yamaha Team (M) 1min 23.535 secs
5. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 23.548 secs
6. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team (M) 1min 23.550 secs
7. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 23.576 secs
8. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 23.768 secs
9. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 23.912 secs
10. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 23.965 secs
Om 5 timmar flyger vi med två skolplan upp till Monterey där banan ligger.
Blir en mellanlandning i Santa Barbera på vägen upp också.
Helt slutsålt, hittade biljetter i sista sekund.
Ska försöka posta lite bilder senare från resan.
/Berra
Dock en viss skillnad på att måla hojen i en speciell färg och att kalla sig för Texas Tornado.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|