RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Kawa är väl jäkligt stort i frankrike
Någon som vet exakt varför ?
Grodätarna gillar kanske allt grönt eller nå´t.
Det handlar väl om tradition och etablerad säljorganisation, annars har ju det i tävlingssammanhang varit tidigare yamaha och senare suzuki som förknippats mest med fransk racing( Tech 3, Yamaha France, SERT )
Man kan väl dra parallellen med Volvo i Sverige, som varken är bäst eller billigast i sitt segment, utan numer endast en utklädd Ford.
Toby Moody och Julian Ryder är grymma. De australiensare som kommenterar livesändingarna på www.motogp.com är också kanon.
Nån mer än jag som har problem med live-timingen?
Min visar bara resultatet i MotoGp från Kina tävlingen????
Vad tusan sysslar Rossi med???
Det är FP1, så jag får anta att han testar?
Näst snabbast till slut. Helt ok med andra ord.2946825Så sant så, nu får jag ta och lugna ner mig...
Han är ju faktiskt ofta långt ner i listan på den första träningen.
2. Pedrosa (dags för en pallplats snart om inte stoner o rossi ska dra iväg, osså självklart för att jag vill se hans sura min när han står tvåa)
Före detta fransk 250 mästare som körde EM 2000 och kom trea 17 år gammal. Har kört 250 GP sedan dess med en tredjeplats på Assen som bäst. Nia i 250 GP förra året.2947049Någon mer än jag som är positivt överraskad av Sylvain Guintoli? Han är t.ex. 1,3 sek långsammare än Rossi efter FP1. Han kör dessutom på Dunlop. Jag som trodde han skulle bli MotoGP´s värsta stolpskott någonsin. Vad har han för bakgrund?
Det förklarar ju saken.Före detta fransk 250 mästare som körde EM 2000 och kom trea 17 år gammal. Har kört 250 GP sedan dess med en tredjeplats på Assen som bäst. Nia i 250 GP förra året.
Förvisso sant.2946721Mmm... Fast "He is absolutely flying!!!" börjar bli lika uttjatat som farmarens "you know"...
Lorenzo på en Yamaha nästa år blir en fröjd, han ska ju ha signat ett "letter of intent" med Yamaha.2947112Nieto måste ju vara riktigt nöjd över att ha en landsman som bara är 0,03 långsammare med en sketen 250cc...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |