Lorenzo på en Yamaha nästa år blir en fröjd, han ska ju ha signat ett "letter of intent" med Yamaha.![]()
Nu var det ju iof Barbera det handlade om!
Lorenzo på en Yamaha nästa år blir en fröjd, han ska ju ha signat ett "letter of intent" med Yamaha.![]()
Det är kanske Tracktimer som ger utslag nu?2947118Nu var det ju iof Barbera det handlade om!![]()
En Suzuki snabbast, undrens tid är alltså inte över ännuPå första träningen hade Hopper snabbaste toppfarten med 287,7km/h. Det var 13km/h snabbare än tex Stoner. Hopper var 6,4km/h snabbare än den som var näst snabbaste, Capirossi.
Nu är det istället i SBK som Suzukin inte är the shit.2947226En Suzuki snabbast, undrens tid är alltså inte över ännu
Hoppas det blir stabilare väder i morrn och söndag.
Hoppas det blir stabilare väder i morrn och söndag.
Nej, inte direkt men om det står mellan honom, Rossi och Stoner så skulle Butter gärna få ta en vinst för att jämna ut tabellen och öka spänningen.hmm, vill du se Pedrosa högst upp på pallen??![]()
Ändå var det en RR-estet här på SH som före säsongen mer eller mindre garanterade att KR212V skulle köra ifrån SuzukisarnaKenny har för dålig fart t o m för regn tror jag så
Enbart på hans hoj eller på alla RC212V?Pedrosas ljuddämpare.
Det var ju innan HRC goofade sin motor och KR-teamet sitt chassie. Baserat på fjolårets resultat och att man trodde HRC skulle göra hemläxan så var det inte ett särskilt vågat uttalande tycker jag.2947243Ändå var det en RR-estet här på SH som före säsongen mer eller mindre garanterade att KR212V skulle köra ifrån Suzukisarna
Enbart på hans hoj eller på alla RC212V?
Anledning?
Enbart på hans hoj eller på alla RC212V?
Anledning?
Verkar ju rimligt om man störs av volymen.2947254Jag såg det bara på Pedrosas hoj.
Anledningen lär ju vara att han inte pallar lyssna på skiten!
Men som vanligt var det tvärsäkert och kom från en som vet lite merDet var ju innan HRC goofade sin motor och KR-teamet sitt chassie. Baserat på fjolårets resultat och att man trodde HRC skulle göra hemläxan så var det inte ett särskilt vågat uttalande tycker jag.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |