MotoGP Le Mans 2007

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Det var ett underhållande race och det var kul att det var en suzuki högst upp!

Tråkigt att för Rossi att han inte kom högre men kul för Stoner i vm tabellen iaf!
Härligt race iaf!

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Rossis bakdäck var söndertrasat på höger sida. Därav att han kasade som på bananskal...

Då får de skruva bättre till nästa gång...

För övrigt tycker jag att den "nya" regeln åter igen visar att den suger. Det blir för mycket på chans.

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Rossi hade plockat alla om det inte hade regnat. Dock så missade dom väl nåt i regn inställningarna eller så har han kört slut på regn däcken för tidigt i rejset
Roligt ändå att Vermuelen vann idag :tummenupp

COLOSSUS

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 L12
Suzuki är bäst.....

Äntligen var det dags för dem.... det var inget snack att vermulen är bäst på regn....

Äntligen........

// Colossus

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Lugn...alla Rossifans kommer snart med förklaringarna...

Är du slug i huvet?

Alla har väl sina favoriter?

Rossi är min favorit, Hayden är inte min favorit.
Om nu siffror inte ljuger borde väl Rossi vara bättre än Hayden?
Eller ljuger tabellerna, titlarna och vinsterna?

MVH Niclas

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Rossi hade plockat alla om det inte hade regnat. Dock så missade dom väl nåt i regn inställningarna eller så har han kört slut på regn däcken för tidigt i rejset
Roligt ändå att Vermuelen vann idag :tummenupp

No shit sherlock, ja dom missade "nåt" eller så körde han slut på däcken, det är uppenbart.

Men varifrån du fick din första mening vete fan, för det är spekulationer, och i år inte ens välgrundade spekulationer.
För två år sen, sista racen hade det varit en välgrundad spekulation.

I år tycker jag inte att det finns grund för att anta att Rossi har material att vinna bara för att det är torrt.

Det är som att säga att "Jag hade plockat alla om jag hade fått va med", vi kommer aldrig att få veta sanningen, men vi kan anta att det är bullshit... (och på väldigt goda grunder i det här fallet)

Det var som det var, underhållande i vilket fall som helst

Alla har väl sina favoriter?

Men alla tycker inte det är roligt att andra utom "favoriten" vurpar... :huvet

Last edited:

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj

Men alla tycker inte det är roligt att andra utom "favoriten" vurpar... :huvet

Det som gjorde att jag fann Haydens vurpa komisk var att han är så kaxig.
Men om alla skall tycka samma om allting är det väl ingen mening att ha ett forum? Jag finner Haydens vurpa komisk, är säkerligen inte ensam om det heller. Du och många andra finner den inte det minsta komisk. Då var den saken utredd. :)

MVH Niclas

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Det som gjorde att jag fann Haydens vurpa komisk var att han är så kaxig.
Men om alla skall tycka samma om allting är det väl ingen mening att ha ett forum? Jag finner Haydens vurpa komisk, är säkerligen inte ensam om det heller. Du och många andra finner den inte det minsta komisk. Då var den saken utredd. :)

MVH Niclas
Av döma av länken i din signatur så verkar du ha en böjelse för andras vurpor. Jag finner det osunt att applådera andras olycka och smärta.

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
För övrigt tycker jag att den "nya" regeln åter igen visar att den suger. Det blir för mycket på chans.

Jag tycker 'regeln' gör det hela mer spännande, nu får förarna mer ansvar, de går in när de tycker det blir för farligt, långsamt, svårt, you name it och iaf jag tycker det blir ytterliggare ett spänningsmoment. Det såg man ju på Philip Island förra året när Nakano ryckte. Hade han gått in och bytt hoj tidigare så kanske han fortsatt leda men nu väntade han för länge och tappade.

Jag gillar 'regeln'. :tummenupp

Grattis Suzuki och Vermeulen, nästan så man hoppas på fler regnrace för att få se honom köra så igen. Galet att ladda så i regn. :Bugar

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Av döma av länken i din signatur så verkar du ha en böjelse för andras vurpor. Jag finner det osunt att applådera andras olycka och smärta.

Vad gäller signaturlänken skrattar jag inte åt stackarn som vurpar. Jag tycker synd om honom, ingen borde utsättas för smärtan att slå i asfalten. Det jag finner komiskt är att cykeln är just en HD. Sen brukar ju folk säga det att köra en HD med en hand är som att köra en fullastad skottkärra med en hand. Men jag tycker fortfarande synd om föraren och hoppas att han blev helt återställd så fort som möjligt. Att han klarade sig utan större skador även om det är mindre troligt med tanke på skyddutrustningen.

Haydens vurpa är inte komisk p g a smärtan, ingen smärta är speciellt komisk.
Det komiska var att han gjorde ett misstag som kostade honom poäng. Hade han inte gjort detta misstag utan gått i mål före Rossi hade han ju varit bättre förare än Rossi i dagens race.
"numbers don't l1e"

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Gött var ju när Guintoli o RdP paserade den "allsmäktige" d va troligen som nån religiös upplevelse! Skoj o bara positivt att Vermuelen vinner idag o lika kass e d av största Yamaha teamet att återigen inte kunna leverera riktiga grejer till race..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2951000 Gött var ju när Guintoli o RdP paserade den "allsmäktige" d va troligen som nån religiös upplevelse! Skoj o bara positivt att Vermuelen vinner idag o lika kass e d av största Yamaha teamet att återigen inte kunna leverera riktiga grejer till race..
Du glömde skriva något om Bridgestone. Tre på pallen ffs! ;)

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tösernas leksaker,
Vermuelen 1:a!

Vilken skräll!! :tummenupp

Den "värdige" endast 6:a efter ett flertyal missstag. Borde varit ännu längre ned om inte andra gjort misstag på slutet.
Och Världsmästaren kraschade med endast 6 varv kvar... lite snöpligt.
Trösten var iaf att han körde om "den värdige" på ett värdigt sätt, vilket ger mersmak inför kommande race!!

Men vem gjorde minsta misstaget!!!!

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
lägger ett regntips:
Kenny har för dålig fart t o m för regn tror jag så
1. Rossi
2. RdP
3. CV

synd bara att Rossi körde slut på däcket och att Randy vurpa från ledningen
annars hade det kunnat hålla.
Härligt kört av CV, RdP och Guintoli, att den sistnämnde nästa slår sin teamkompis trots en rejäl highsider under loppet visar på potential.

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Dagens mössa måste ju gå till Haydens keps med vinter vadering! Ett måste till vintern för alla som vill hålla öroninflamationen stången! Eller inte...

sandstream

Guest
[ELWE-MODE]
SUZUKI
[/ELWE-MODE]

Härligt lopp i början och kul att se de båda fransmännen i toppen (inget talade ju enligt experten för att de skulle vara med där framme :rolleyes: ).
Tycker de gjorde helt rätt som satsade allt och inte fegade. Deras 15 minuter.

Var nästan säker på att Melandri skulle hinna ifatt och förbi Vermeulen, som på PI förra året, och satt som på nålar de sista varven.

Blev lite imponerad av Butters körning strax före bytet av hoj och sedan hans uppkörning. Starkt jobbat av en som har sett urusel ut på blött tidigare.

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
hmmm
var har "RIZLA" tagit vägen på Suzukin???????

såg så tomt ut...??

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...