Alla har väl sina favoriter?
Rossi är min favorit, Hayden är inte min favorit.
Om nu siffror inte ljuger borde väl Rossi vara bättre än Hayden?
Eller ljuger tabellerna, titlarna och vinsterna?
MVH Niclas
Nej...men vad fasen... man kan ju inte sitta och önska livet ur folk bara för att de är konkurrenter. En vurpa oavsett hastighet ÄR alltid en risk och det är inte ens kul att skämta om oavsett det är en konkurrent eller inte.
Inte ens Hayden som drygar sig (kan även jag tycka).
Rossis bakdäck var söndertrasat på höger sida. Därav att han kasade som på bananskal...
Trist att Hayden vurpa. Tror han fick imma på visiret o råka trycka nödbromsen för hårt.
Vermulen är kung i regn. Förövrigt ogillar jag kommentatorernas sätt att uttala hans namn med ett F som i tjuren ferdinand.
Guiontoli (stavning?) satsade allt...
Men Vermuelen är väl ändå ett TYSKT (eller Österrikiskt) namn?
Jag menar även om pojkens farföräldrar smet dit efter kriget eller nåt så uttalas det väl ändå så som det skall?
D.v.s Fermyylen (ifall de även glömt skriva ü) Eller Fermuulen ifall stavningen är rätt.
Detta är vad jag tror. Nån annan som vet bättre?
Rossis bakdäck var söndertrasat på höger sida. Därav att han kasade som på bananskal...
Trist att Hayden vurpa. Tror han fick imma på visiret o råka trycka nödbromsen för hårt.
Vermulen är kung i regn. Förövrigt ogillar jag kommentatorernas sätt att uttala hans namn med ett F som i tjuren ferdinand.
Guiontoli (stavning?) satsade allt...
Men Vermuelen är väl ändå ett TYSKT (eller Österrikiskt) namn?
Jag menar även om pojkens farföräldrar smet dit efter kriget eller nåt så uttalas det väl ändå så som det skall?
D.v.s Fermyylen (ifall de även glömt skriva ü) Eller Fermuulen ifall stavningen är rätt.
Detta är vad jag tror. Nån annan som vet bättre?
Är inget rossifans mer än att Jag tycker han är duktig. Vad är det med er igentligen? Påstår ni att han är en dålig förare och fått all uppmärksamhet helt i onödan? Det är ju som för 7 år sen när vissa folk satt på en cbr med 126 bakhjulshästar och garvade åt alla som tyckte R1 var en bra hoj.
Skärp er.
Icke så gode Teo.
Bara det att när Rossi INTE vinner så finns ALLTID "godtagbara" förklaringar.
Likväl som icke godtagbara förklaringar till varför andra vinner.
Märkligt inte sant?