Nyteknik
Bannad
När blev spekulationer och att spekulera ointressanta?sandstream skrev:2484516En ganska ointressant fråga eftersom det bara blir spekulationer.
När blev spekulationer och att spekulera ointressanta?sandstream skrev:2484516En ganska ointressant fråga eftersom det bara blir spekulationer.
sandstream skrev:2483687....den pallen kändes rätt klar och frågan var mest i vilken ordning de skulle komma.
Sällan men när det gäller typen "hur bra hade A varit för ett par år sedan om han kört i stall B" så brukar det inte bli så bra.Nyteknik skrev:2484547När blev spekulationer och att spekulera ointressanta?
Nannor skrev:2484812
HAYDEN som GP-segrare 2006 = JAAAAAA!
Jag förstår vad du menar men håller inte med. Alltför ofta görs det förenklade antagandet att den som vinner är bäst. När Capirossi vinner som i dag manar det till eftertanke; hade bilden av Rossi varit en annan om Capirossi hade varit Rossis teamkompis? Eller som Chris skrev: kört för ett starkt Hondateam istället för relativt resurssvaga och (i GP-sammanhang) oerfarna Ducati.sandstream skrev:2484763Sällan men när det gäller typen "hur bra hade A varit för ett par år sedan om han kört i stall B" så brukar det inte bli så bra. Du förstår säkert vad jag menar.
Kopplingen sitter tydligen längre in i blocket och närmare veven och den varma oljan men i starten borde den inte vara särskilt var,t tycker man.xyx skrev:2485160Läste om det någonstans, kopplingen på RC211V-EVO som Hayden kör ska liksom mycket annat vara väldigt annorlunda, framför allt så ska den vara placerad på något sätt som gör den väldigt svår att kyla.
Om det ligger någon sanning i det eller ej vet jag inte.
Nannor skrev:2484812Oavsett vad alla tycker hade det varit roligt om nån annan än Valentino hade tagit hem GP:t.
Varför inte Hayden
På likadana cyklar och på samma däck är iaf min övertygelse att Rossi slagit Capirex både i ett kort och långt perspektiv.Nyteknik skrev:2485033Jag förstår vad du menar men håller inte med. Alltför ofta görs det förenklade antagandet att den som vinner är bäst. När Capirossi vinner som i dag manar det till eftertanke; hade bilden av Rossi varit en annan om Capirossi hade varit Rossis teamkompis? Eller som Chris skrev: kört för ett starkt Hondateam istället för relativt resurssvaga och (i GP-sammanhang) oerfarna Ducati. Fram för mer hypoteser, spekulationer och antaganden!
Till Motegi skulle det dock ha varit nya kylintag och även andra fjädrar i kopplingen, innan racet sa Hayden också att det inte är starten utan under racet som han haft problem med kopplingen. Hur det är med det vete tusan.xyx skrev:2485160Läste om det någonstans, kopplingen på RC211V-EVO som Hayden kör ska liksom mycket annat vara väldigt annorlunda, framför allt så ska den vara placerad på något sätt som gör den väldigt svår att kyla.
Om det ligger någon sanning i det eller ej vet jag inte.
Nyteknik skrev:2485033Jag förstår vad du menar men håller inte med. Alltför ofta görs det förenklade antagandet att den som vinner är bäst. När Capirossi vinner som i dag manar det till eftertanke; hade bilden av Rossi varit en annan om Capirossi hade varit Rossis teamkompis? Eller som Chris skrev: kört för ett starkt Hondateam istället för relativt resurssvaga och (i GP-sammanhang) oerfarna Ducati.
Fram för mer hypoteser, spekulationer och antaganden!
Både Capirossi och Barros körde grymt bra i Honda-West teamet. Men då körde Rossi redan RC211V och den var NSR:erna ganska överlägsen.Peno skrev:2486069Körde inte Capirossi för Honda Pons (Men in Black) när Rossi körde Repsolhonda? Just i övergångsperioden 500/GP. Hur väl ansågs Pons stall ligga till resurs- och erfarenhetsmässigt?
så varejaNyteknik skrev:2486120Både Capirossi och Barros körde grymt bra i Honda-West teamet. Men då körde Rossi redan RC211V och den var NSR:erna ganska överlägsen.
FireSalle skrev:2484165Det där sa reportrarna också, att LCR lider svårt ekonomiskt av alla krascher, men jag undrar..
Gustav O skrev:..
Burning Blood är ju ett hårt teamnamn. Roligare än valfrit storföretag och hojtillverkarens namn i varje fall.
sandstream skrev:2485506På likadana cyklar och på samma däck är iaf min övertygelse att Rossi slagit Capirex både i ett kort och långt perspektiv.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|