Perfekt..morecore skrev:2523505Kikade på motegi-loppet igår. Finns på piratebay om nån missade det.
Det var inget race i helgen utan förra helgen. Race den kommande helgen i Estoril. Hayden kommer loosa mer.crashtestdummy skrev:2523590Perfekt..
jag kollade på lördagen men såg inga träningar på eurosport så jag trodde inte att det var något race i helgen.
Vad snygg Burning Blood Honda var. Är det egna kåpor?Axxexs skrev:2523628ett par bilder till..
Men de tillfällen där Capirex är bättre än Rossi är färre än vice versa vilket för mig gör Rossi till nummer 1. Capirex har inte vunnit 500/MotoGP-titeln en enda gång, Rossi har vunnit den 5 gånger.MagnusK skrev:Jag tycker det är kul att det inte går att acceptera att Capirossi kan slå Rossi högst troligt även med samma material. Ibland är han bara bättre like it or not men jag medger att Rossi är fenomenal på att ha en väldigt hög lägsta nivå.
sandstream skrev:2523810Men de tillfällen där Capirex är bättre än Rossi är färre än vice versa vilket för mig gör Rossi till nummer 1. Capirex har inte vunnit 500/MotoGP-titeln en enda gång, Rossi har vunnit den 5 gånger.
I rest my case.
Jag gillar också Capirex, det är grymt kul att se honom köra, men i en direkt jämförelse med Rossi står han sig inte, tyvärr (till Capirex försvar så finns det ingen som står sig mot Rossi).MagnusK skrev:2523830Ja klart att Rossi har varit bättre överlag, det är det ingen tvekan om men det är lite av det som gör Capirossi till min favorit. En underdog med lite otur som kör på gränserna / över gränserna och som är intill oslagbar när det väl klaffar. Kanske bättre att köra mer defensivt som allas vår vän som leder motogp just nu men ärligt hur kul är det?
Axxexs skrev:2523524fler foto.
Sparar vikt?oscar skrev:2523976Hayden rakar benen!!!!!!!!!!
Vem är förvånad?oscar skrev:2523976Hayden rakar benen!!!!!!!!!!
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|