Jag ser då ingen mästartitel i 500/MotoGP där.
Ska du sponsra Ducati ska du nog röka ett paket Marlboro per dag istället. Vi som kör Suzuki rullar självaJepp ... vad jag har hört så blir man behandlad som en prins när man som trogen sponsor besöker Den Lille Fabrikk
Det fattade vi misstankar om för ett tag sedan med tanke på alla underliga avatarer med dig själv i bild...3195961Ska du sponsra Ducati ska du nog röka ett paket Marlboro per dag istället. Vi som kör Suzuki rullar själva
Jag har en ny på gång med en Singoalla-kaka i munnen men den sparar jag till mörka vintern så ni har något att garva åtDet fattade vi misstankar om för ett tag sedan med tanke på alla underliga avatarer med dig själv i bild...
Det fattade vi misstankar om för ett tag sedan med tanke på alla underliga avatarer med dig själv i bild...
Jag är hela två månader "yngre" än du men om jag får se bilden ska vi se om jag minns den eller inte. Kom igen nu Gustav, upp med bilden!Sandstream är kanske för ung på forumet för att minnas, så jag bidrar generöst med denna flashback.
Vilken avatar menar du? Det ringer nämligen ingen klocka hos mig.3196471Look who´s talking
Har du inte kvar bilden på den gänglige "lätt" packade pingvinen, som tjänstgjorde som din avatar länge och väl? Sandstream är kanske för ung på forumet för att minnas, så jag bidrar generöst med denna flashback.
Jag är hela två månader "yngre" än du men om jag får se bilden ska vi se om jag minns den eller inte. Kom igen nu Gustav, upp med bilden!
Vilken avatar menar du? Det ringer nämligen ingen klocka hos mig.
Aj fan, den...det var yngre brorsans bröllop.3196679Nja, vi hade en del krascher från början, så ursprungliga reguppgifter är borta. Jag är alltså egentligen mycket äldre än det verkar.
Den med frack/smoking, kanske togs i samband med examensparty. Uppsala?
Dani har "strul" med höger stortå efter kraschen på Motegi!
Oh f-n, Dani o jag är nog andliga bröder iaf,
jag stukade också höger stortå när jag ramlade ner i en grop hemma i torsdags.
Har nagellacket släppt?Dani har "strul" med höger stortå efter kraschen på Motegi!
Har nagellacket släppt?
Oh f-n, Dani o jag är nog andliga bröder iaf,
jag stukade också höger stortå när jag ramlade ner i en grop hemma i torsdags.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari