Motogp Motegi 2007

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Motegi var ännu ett stort misslyckande för Fiat Yamaha, där man säkert inte innan Motegi lagt allt på hatthyllan utan såklart ännu såg ett ljus om ( en titel) "bara" grejerna håller ihop, vilket dom ju återigen inte gjorde. Alltså ett stort misslyckande efter 2006 där inte enbart "andra" såg till att man missade titeln, utan var i avgörande lägen även då inte förmögna att ta en hel cykeln över mållinjen. Med den övermänskliga förmåga tex Jeremy Burgess (ofta höjd till över skyarna) verkar besitta så var ju taktiken med cykel/däckbytet på Motegi en ren katastrof. Frågan e väl vad som händer om direktörerna från Yamaha fabriken på plats i depå gör allvar av d bistra minerna efter racet!

sandstream

Guest
Jepp ... vad jag har hört så blir man behandlad som en prins när man som trogen sponsor besöker Den Lille Fabrikk :)
Ska du sponsra Ducati ska du nog röka ett paket Marlboro per dag istället. Vi som kör Suzuki rullar själva :D

sandstream

Guest
Det fattade vi misstankar om för ett tag sedan med tanke på alla underliga avatarer med dig själv i bild...
Jag har en ny på gång med en Singoalla-kaka i munnen men den sparar jag till mörka vintern så ni har något att garva åt :cdevil

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
ZX6R
Det fattade vi misstankar om för ett tag sedan med tanke på alla underliga avatarer med dig själv i bild...

Look who´s talking:pannkyss
Har du inte kvar bilden på den gänglige "lätt" packade pingvinen, som tjänstgjorde som din avatar länge och väl? Sandstream är kanske för ung på forumet för att minnas, så jag bidrar generöst med denna flashback.

sandstream

Guest
Sandstream är kanske för ung på forumet för att minnas, så jag bidrar generöst med denna flashback.
Jag är hela två månader "yngre" än du men om jag får se bilden ska vi se om jag minns den eller inte. Kom igen nu Gustav, upp med bilden!

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
3196471 Look who´s talking:pannkyss
Har du inte kvar bilden på den gänglige "lätt" packade pingvinen, som tjänstgjorde som din avatar länge och väl? Sandstream är kanske för ung på forumet för att minnas, så jag bidrar generöst med denna flashback.
Vilken avatar menar du? Det ringer nämligen ingen klocka hos mig. :va

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
ZX6R
Jag är hela två månader "yngre" än du men om jag får se bilden ska vi se om jag minns den eller inte. Kom igen nu Gustav, upp med bilden!

Nja, vi hade en del krascher från början, så ursprungliga reguppgifter är borta. Jag är alltså egentligen mycket äldre än det verkar.:D

Vilken avatar menar du? Det ringer nämligen ingen klocka hos mig.

Den med frack/smoking, kanske togs i samband med examensparty. Uppsala?

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
3196679 Nja, vi hade en del krascher från början, så ursprungliga reguppgifter är borta. Jag är alltså egentligen mycket äldre än det verkar.:D

Den med frack/smoking, kanske togs i samband med examensparty. Uppsala?
Aj fan, den...det var yngre brorsans bröllop.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Dani har "strul" med höger stortå efter kraschen på Motegi!

Oh f-n, Dani o jag är nog andliga bröder iaf,
jag stukade också höger stortå när jag ramlade ner i en grop hemma i torsdags.
CIMG0513.JPG

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Oh f-n, Dani o jag är nog andliga bröder iaf,
jag stukade också höger stortå när jag ramlade ner i en grop hemma i torsdags.

D e väl då idolskap övergår i nått helt annat :tungan

Både Du o Dani bör vara skickligt lyckliga att d rör sig om stortår, så krya på er bägge två.. :tummenupp

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping