sege
Fy fan jävla skit-
Vad skulle Hayden i fridensnamn ha kvar att bevisa hos Honda??
Att han kan ta vinster/titlar på egen kraft och inte andras otur? Att han kan placera sig konstant på pallen och inte stabila femteplatser?
Vad skulle Hayden i fridensnamn ha kvar att bevisa hos Honda??
Att han kan ta vinster/titlar på egen kraft och inte andras otur? Att han kan placera sig konstant på pallen och inte stabila femteplatser?
Varför ska inte Edwards få köra hos Fiat Yamaha enligt dig om nu Lorenshow drar till Ducati?Underbart om det nu stämmer med Ms. Lollipop bland di röde. Det sätter verkligen fart på Silly Season snacket, bara Yamaha kan ha förstånd nog att ge Edwards kalla handen..
Fast Melandri får satellit-Honda och Simoncelli får HRC maskinen.Så varför får Melandri och inte Hayden köra fabriks-Honda 2010?
Varför ska inte Edwards få köra hos Fiat Yamaha enligt dig om nu Lorenshow drar till Ducati?
Ok. Hörde på Eurosport att Melandri skulle köra likvärdig Honda som Elias gör idag. Alltså samma spec som Repsol/Honda.Fast Melandri får satellit-Honda och Simoncelli får HRC maskinen.
Att han inte var ett one-hit-wonder. Trodde Honda att han var något mer än det hade han haft sitt på det torra istället för att vara på väg till Superbike.Vad skulle Hayden i fridensnamn ha kvar att bevisa hos Honda??
För att han aldrig vunnit ett GP, samt att den s.k dagsformen knappast talar för att han kommer göra det heller under normala omständigheter? Ser hellre att Yamaha satsar på nån som har framtiden framför sig (om det nu stämmer). Eller så tänker dom ett steg längre?! Upp med Colin, in med Texas² i Tech3 och låt dom byta plats till 2011? Äh, så länge Ms. Lollipop ligger bakom Kungen så blir jag nöjd
5-8-3-1-8-6 (ej numret till Lisas massage institut). Jag tycker att det där är bevis nog för att han inte är ett one-hit-wonder. Om du enbart menar världmästartitlar så har du rätt. Det finns bara tre världmästare i startfältet, och ungefär lika många till som ev. skulle kunna bli det.Att han inte var ett one-hit-wonder. Trodde Honda att han var något mer än det hade han haft sitt på det torra istället för att vara på väg till Superbike.
Hos Honda
2007: 127 poäng (Stoner: 367 poäng)
2008: 155 poäng (Rossi: 373 poäng)
Hos Ducati
2009: 57 poäng (Rossi: 212 poäng)
Face it, Haydens framtid i MotoGP ser lika ljus ut som för Vermeulen.
Skillnaden är att Melandri presterade innan han hamnade på Duccen. Hayden har inte presterat nånsin, förutom stabila femte platser när han är som bäst.
Marco är väl klar för gresini?
han har iaf ett vm guld på stabil körning en hel säsong trots att pedrosa körde ner han ett race
Fakta är ju bland annat att en av dem kör en outvecklad hoj från en fabrik som inte ger dem nya delar men ändå ligger före han som kör en uppenbarligen racevinnarduglig fabrikshoj.När jag läser tabellerna så har Hayden plockat många fler poäng än Melandri. De har tävlat emot varandra i sex hela säsonger: Hayden - Melandri 4 - 2. Bara en har tagit titeln. Antagligen gillar vissa Marco så mycket för det han presterade i 250 att de bortser ifrån fakta.
Sant, Duccen är verkligen en omöjlig maskin om du inte är helt Stenad.Fakta är ju bland annat att en av dem kör en outvecklad hoj från en fabrik som inte ger dem nya delar men ändå ligger före han som kör en uppenbarligen racevinnarduglig fabrikshoj.
Antagligen gillar vissa Marco så mycket för det han presterade i 250 att de bortser ifrån fakta.
Visst är det så, det var väl bara ett exempel på dikt, förbannad dikt och statistik som jag var ute efter.Sant, Duccen är verkligen en omöjlig maskin om du inte är helt Stenad.
Hur bra Hiawatha-maskinen är kanske svårt att få en korrekt värdemätare på då det är en rätt udda fågel.
Men citatet "Skillnaden är att Melandri presterade innan han hamnade på Duccen. Hayden har inte presterat nånsin" stämmer riktigt dåligt sett till hela deras karriärer i MotoGP.
Innevarande år kanske man kan bortse ifrån, då Melandri ifjor själv visade hur behändig Bologneseräsern är?
Fakta är ju bland annat att en av dem kör en outvecklad hoj från en fabrik som inte ger dem nya delar men ändå ligger före han som kör en uppenbarligen racevinnarduglig fabrikshoj.
5-8-3-1-8-6 (ej numret till Lisas massage institut). Jag tycker att det där är bevis nog för att han inte är ett one-hit-wonder. Om du enbart menar världmästartitlar så har du rätt. Det finns bara tre världmästare i startfältet, och ungefär lika många till som ev. skulle kunna bli det.
Kunde inte ha sagt det bättre själv
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |