MotoGP Philip Island

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
RedBaron skrev:
:7peta Du vet om att du har lagt in en bild på en tvitaktare va ?

Misstag eller stilbrott ? :hihi
Men det är ju Wayne Gardner!!! :fatta! Då spelar det ingen roll om han så skulle stå bredvid en HD ffs :4skrika :4skrika

Wayne Gardner... :Bugar :Bugar Vilken förare! :tummenupp

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
zorro100 skrev:
mitt minne är inte var det borde vara. Vem syftar du på??
Sete Überghey körde ju Suzuki 2001 o 2002. Första året, har jag för mig, var han före FylloRobert, men på 4-taktarn gick det väl kasst, som sig bör :rolleyes:

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Chris Ash skrev:
Var har de angivit det? I såfall är det ju i princip ställt utom allt tvivel att de anger vevaxelhästar. Sen har de väl skruvat av vattenpump och generator också....
Hur mycket effekt tycker du det borde vara då? Spela roll om det är 260 på bakhjulet eller 230 på veven, (utan vattenpump!?) dom går F.O.R.T. Dom har ju bevisligen så mycket mos, att dom måste åka med TCS o skit... :(
Kan man få ut nära 200 på bakhjulet i WSB, borde man få ut mycket mer ur en MotoGP hoj, tycker jag... :mattias

EDIT Visste inte att MotoGP hojar har generator, men tji fick jag! 36 volt o magneter ska det vara tydligen... :huvet

Last edited:

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Håller på Hayden tycker han har en skön inställning

Nicko@K.A.P

"Inte riktig funtad..."
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Ras
Snyggt kört av Kentucky pöjken, han höll sig på hjulen racet igenom.
Biaggi fick flashbacks o trodde han satt på en 250 & såg allmänt bortgjord ut i depån efteråt när dom plockade ur lercakulor(stavning) från skinnstället.
Imponerande körning av Vermulen då han i princip pissade på div. wildcardsförare som kört för Camel Honda.

Slutligen, denna Rossi som gjorde temposäkningar medvetet för att lura Hayden att tappa mark när #46 satte in andra andningnen.
Upphör aldrig o förvånas...

cleaner

. treat as you want to be treated .
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Daytona 675, -07
Nicko@K.A.P skrev:
Snyggt kört av Kentucky pöjken, han höll sig på hjulen racet igenom.
Biaggi fick flashbacks o trodde han satt på en 250 & såg allmänt bortgjord ut i depån efteråt när dom plockade ur lercakulor(stavning) från skinnstället.
Imponerande körning av Vermulen då han i princip pissade på div. wildcardsförare som kört för Camel Honda.

Slutligen, denna Rossi som gjorde temposäkningar medvetet för att lura Hayden att tappa mark när #46 satte in andra andningnen.
Upphör aldrig o förvånas...

missade förstås, någon som spelat in?

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Bollox skrev:
Men det är ju Wayne Gardner!!! :fatta! Då spelar det ingen roll om han så skulle stå bredvid en HD ffs :4skrika :4skrika

Wayne Gardner... :Bugar :Bugar Vilken förare! :tummenupp
Håller med du, men nu var frågan om Valmers tvåtaktsfobi hade börjat krackelera.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Pedrosa gjorde en riktigt snygg attack.... var ju riktigt spännande

Kul för Rossi o Hayden....sete såg man inte mycket av. Biaggi - Jaa, vad säger man?.... trist kille....

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Erik-Ducce skrev:
Carlos Checa min hjälte :tummenupp

Checa's kommentar när han stod i Park Fermet var endast: "More power!" :tummenupp

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
elwe skrev:
Checa's kommentar när han stod i Park Fermet var endast: "More power!" :tummenupp
Vafan surfar du :fatta!
Se nu till att lägga upp en bra runda istället.

:hihi :pannkyss

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Undrar om ens blåtaktsnostalgikerna kan förneka vem som är försteförare i Honda Repsol-teamet nu?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
GSXR1100R skrev:
Undrar om ens blåtaktsnostalgikerna kan förneka vem som är försteförare i Honda Repsol-teamet nu?

Kommer inte spela nån roll nästa år, när melandri får en fabrikare också. Repsol kommer ändå inte vara högsta honda-teamet på pallen..

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
GSXR1100R skrev:

dom kommer aldrig acceptera Hayden..... någonsin.... Han har inte kört 250GP... (vad jag vet iaf) o då kan man inte vara bättre än dom som gjort det....

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
oFFkeFF skrev:
Kommer inte spela nån roll nästa år, när melandri får en fabrikare också. Repsol kommer ändå inte vara högsta honda-teamet på pallen..
Men herregud, nästa år? Vi kanske ska köra klart detta år först? Eller varför inte drömma oss tillbaka till 1987?
Behöver jag påminna om att Hayden och Honda Repsol är bästa Honda-team i VM-tabellen?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Webspy skrev:
dom kommer aldrig acceptera Hayden..... någonsin.... Han har inte kört 250GP... (vad jag vet iaf) o då kan man inte vara bättre än dom som gjort det....

Jodå, det har han visst, fast inte i VM, kört 250 alltså. Men han kom utan att ha gjort några direkta resultat, och fick bästa Hondan för tre år sedan, och har först nu börjat visa att han kan prestera någorlunda resultat med cykeln som ska vara bäst. Sen var ju det roliga i att "nu kommer alla som kört fyrtakt ha ett sånt försprång så att alla gamla tvåtaktsförare inte kommer ha en chans", tja Hayden behövde tydligen tre säsonger för att tygla en mer "lättkörd" fyrtaktare..
Hayden hade ALDRIG fått platsen om inte Honda USA pushat för honom, och Honda velat stärka sig på den amerikanska marknaden.
Men som sagt en eloge, för första gången under tre säsonger tycker jag mig nu se Hayden faktiskt göra rätt bra ifrån sig, men något underbarn är han inte, finns ett par till förare som nog skulle göra minst lika bra ifrån sig som Hayden.
Vermuelen tycker jag ska få chansen..

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
GSXR1100R skrev:

Biaggi ligger 11 poäng efter med två race och 50 pinnar kvar, inget är avgjort förrän det är avgjort.

För övrigt tror jag Biaggi hade varit het idag om han inte hade vurpat, han var snabbast på morgonträningen på racesetup.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024