MotoGP "PRAMAC GRAND PRIX OF CHINA"

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
:yoparty

Lorenzo är kung!

Rossi får se sig förpassad till historien som en av dom stora, nu är det Lorenzo som gäller! och sen skulle jag vilja att edwards kunde hålla ett helt race!

Jon as

Kör i mitt eget tempo
Gick med
2 Feb 2006
Hoj
KTM530
Jag har inte Eurosport längre...

Suger! :mad: Kan inte kolla på MotorGP i direktsändning längre. :confused:

Har sökt på nätet om det finns att ladda ner. Hittar inget. HJÄLP!

Har kraftig abstinens..

// Teodor.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Lorenzo är kung!

Rossi får se sig förpassad till historien som en av dom stora, nu är det Lorenzo som gäller! och sen skulle jag vilja att edwards kunde hålla ett helt race!

App...app...app!!! :mattias

Lorenzo är INTE kung än!!
Det blir man inte av att köra med lite frakturer och käka klubba i park farme!!
Visst, han är snorbra...men inte fan är han kung.!!

Och såg det ut som att Rossi var förpassad till historien kanske!!??

Nää...just det!!! :7peta

vågainteförpassaminrossitillhistorienförfan :brinnerup

//Mad

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Faktiskt, var det inte lite rörande hur Dr:Costa och övriga i "Slickepinnens" box kramade om varandra.. Starkt kört, han inte den första att köra på spruta och inte den sista heller men läger inte skadan nu, så tror jag att den i längden kan hämma honom mer..

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06

Lorenzo är kung!

Nja, Rossi vann ju faktiskt racet, mycket övertygande också skall tilläggas (slog ju banrekordet). Visst var Lorenzos insats heroiskt, men ingen kan ju veta om han hade kunnat hänga med Pedrosa och Rossi även om han hade varit 100%. Det blir rena spekulationer.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Visst var Lorenzos insats heroiskt, men ingen kan ju veta om han hade kunnat hänga med Pedrosa och Rossi även om han hade varit 100%. Det blir rena spekulationer.
Du är väl inte ny på forumet? Här är om alltid med, och om är med så vinner alltid "rätt" förare oavsett det faktiska resultatet på pallen.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Mer eller mindre alla i den depån har åkt/åker med frakturer i kroppen, en del har gjort superresultat trots skadorna.
Det är många som går till Costa innan för att få hjälp med sina krämpor..
Lorenzo hade nog mest flax att det gick att köra utan att bli alltför störd av skadan och med hjälp av Costa. Inte alltid det går. Pedrosa hade väl fortfarande problem när säsongen drog igång? Han körde upp till pallen iaf.

Vi har ingen given kung i år, vilket är förbannat kul. Äntligen ett gäng förare som kan vinna race, som inte verkar ge sig trots lite motgångar.
Rossi är inte självklar längre, men han är inte borträknad. Pedrosa kan och kommer vara mycket giftig, Lorenzo har bevisat att han kan köra stor moppe redan. Casey bör väl försöka hålla ordning på sitt humör, annars lär det inte gå så bra, men han kan säkert hitta till fjolårets tempo igen.
Resten som ligger bakom dessa fyra kan säkert göra ett och annat pallbesök eller kanske blixtra med en seger på en bra dag, men med titeln kommer de förmodligen inte ha att göra med.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Jag har inte Eurosport längre...

Suger! :mad: Kan inte kolla på MotorGP i direktsändning längre. :confused:

Har sökt på nätet om det finns att ladda ner. Hittar inget. HJÄLP!

Har kraftig abstinens..

// Teodor.

Det är ju bara stream från nätet som jag gör, kavliteten är inte super bra men godkänd enligt mig iaf när det är gratis.

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Lorenzo hade nog mest flax att det gick att köra utan att bli alltför störd av skadan och med hjälp av Costa.

Där sa du något: flax att inte skada sig. För är det inte så att Rossi genom alla år haft en minst sagt EXTREM flax när det gäller att inte skada sig? Han vurpar ju ändå titt som tätt, på träningar. Har han ens en enda gång fått stå över en tävling p.g.a skada?

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
Där sa du något: flax att inte skada sig. För är det inte så att Rossi genom alla år haft en minst sagt EXTREM flax när det gäller att inte skada sig? Han vurpar ju ändå titt som tätt, på träningar. Har han ens en enda gång fått stå över en tävling p.g.a skada?
Eller så är han t.o.m grym på att krasha? :D

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA

Han är roadracingens Gunde Svan, han körde med skrickor i flera handben och handleden i Assen för ett par år sen (2006), då blev han bara 8:a. :näsblod

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
Han är roadracingens Gunde Svan, han körde med skrickor i flera handben och handleden i Assen för ett par år sen (2006), då blev han bara 8:a. :näsblod

Samt 2:a på Donnington med samma skada.

Var det inte Capirossi som körde med punkterad lunga eller nåt efter en dyngkrash på Philip Island? Han hade väl flygförbud har jag för mig, så han åkte husbil till sista racet i Valencia.

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
Kommer ihåg att Kent Andersson körde med gipsat ben i någon eller några VM-deltävlingar, och nu snackar vi gipsning à la tidigt sjuttiotal, dvs inte en skena och lite plast utan rejäla inpackningar.

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Hoj
Trampcyklar
Inte så mycket snack om Pedrosa i tråden, jag tycker att att han körde riktigt bra. Han bjöd ju Rossi på en riktigt tuff fight, man undrar ju lite hur det hade gått om hans Honda hade kunnat nå samma toppfarter som Ducati & Yamaha-maskinerna på rakorna:va

Annars om Lorenzo anses vara den nya "Rossi", kommer Pedrosa att bli en ny "Biaggi"? Han verkar ju kvala in i samma nivå av butterhet. Lorenzo: glad & obekymrad, Pedrosa: allvarstyngd & sammanbiten.

Sedan vore det skitkul om Biaggi kom tillbaka...och levererade en anständig revansch!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati