Jag har inte Eurosport längre...
Suger! Kan inte kolla på MotorGP i direktsändning längre.
Har sökt på nätet om det finns att ladda ner. Hittar inget. HJÄLP!
Har kraftig abstinens..
// Teodor.
Lorenzo är kung!
Rossi får se sig förpassad till historien som en av dom stora, nu är det Lorenzo som gäller! och sen skulle jag vilja att edwards kunde hålla ett helt race!
Nja, Rossi vann ju faktiskt racet, mycket övertygande också skall tilläggas (slog ju banrekordet). Visst var Lorenzos insats heroiskt, men ingen kan ju veta om han hade kunnat hänga med Pedrosa och Rossi även om han hade varit 100%. Det blir rena spekulationer.
Lorenzo är kung!
Rossi får se sig förpassad till historien som en av dom stora, nu är det Lorenzo som gäller! och sen skulle jag vilja att edwards kunde hålla ett helt race!
Du är väl inte ny på forumet? Här är om alltid med, och om är med så vinner alltid "rätt" förare oavsett det faktiska resultatet på pallen.Visst var Lorenzos insats heroiskt, men ingen kan ju veta om han hade kunnat hänga med Pedrosa och Rossi även om han hade varit 100%. Det blir rena spekulationer.
Jag har inte Eurosport längre...
Suger! Kan inte kolla på MotorGP i direktsändning längre.
Har sökt på nätet om det finns att ladda ner. Hittar inget. HJÄLP!
Har kraftig abstinens..
// Teodor.
Det är sant. Det hade jag glömt.Du är väl inte ny på forumet? Här är om alltid med, och om är med så vinner alltid "rätt" förare oavsett det faktiska resultatet på pallen.
alltså, jag omformulerar väl då för fanken.
dom hade uttryckt stöd, support, tog ställning för, valde sida, i Tibet / Kina frågan.
skicka över lite piller
Lorenzo hade nog mest flax att det gick att köra utan att bli alltför störd av skadan och med hjälp av Costa.
Eller så är han t.o.m grym på att krasha?Där sa du något: flax att inte skada sig. För är det inte så att Rossi genom alla år haft en minst sagt EXTREM flax när det gäller att inte skada sig? Han vurpar ju ändå titt som tätt, på träningar. Har han ens en enda gång fått stå över en tävling p.g.a skada?
Där sa du något: flax att inte skada sig. För är det inte så att Rossi genom alla år haft en minst sagt EXTREM flax när det gäller att inte skada sig? Han vurpar ju ändå titt som tätt, på träningar. Har han ens en enda gång fått stå över en tävling p.g.a skada?
Han är roadracingens Gunde Svan, han körde med skrickor i flera handben och handleden i Assen för ett par år sen (2006), då blev han bara 8:a.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|