RedBaron
Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
OK då förstår jag sammanhanget viket jag inte gjorde med det mer traditionella Fuck The World.CeltaniC skrev:2309347ftw = For The Win
OK då förstår jag sammanhanget viket jag inte gjorde med det mer traditionella Fuck The World.CeltaniC skrev:2309347ftw = For The Win
Nä gillar världen för tillfälletRedBaron skrev:2309379OK då förstår jag sammanhanget viket jag inte gjorde med det mer traditionella Fuck The World.
MC Doktorn skrev:2309409Grymt kul race som speglar sammandraget mycket bra.
Besviken på peddot som verkade tappa stinget då Melandri tryckte ut honom lite.
oFFkeFF skrev:2309316Jämför "Vm-ledarens" första år........ bla bla bla...
Inte illa tippat om jag får säg det självt!!!Gsxraren skrev:23089281:Rossi
2:Stoner
3:Hayden.
Röstar nog lite med hjärtat!!
Webspy skrev:2309785Vem bryr sig?
Det är väl årets mästerskap som räknas?
Biaggi vann 4 250titlar osv.... typ 1900-kallt. Pedrosa e grym - inget snack om saken - men jag tror inte han vinner VM för det. tar nog minst ett år till.
Personligen skiter jag i vad folk har presterat och vad dom förväntas prestera när dom mognat/vuxit till sig/slutat ligga med sina släktingar osv.
Det jag tycker är intressant är vad folk presterar just nu - i detta VM - allt annat är för mig i stort sett ointressasnt.
Men det e ju vad jag tycker...
//Anders
Visst är det kul men det betyder på inget vis att konceptet är perfekt och inte kan göras bättre.valmers skrev:2309097MotoGP kommer att bli tråkigt....hack, hack, hack...
Nja, han ligger trots allt sjua i VM trots problemen de har haft och för bara tre race sedan var han dominant på Assen och lite gräskörning från en seger men visst hade nog Yamaha hoppats på lite mer av Colin.Nyteknik skrev:2309054Edwards måste betecknas som en av de mest misslyckade i MotoGP.
Det räcker inte för att vinna VM...#space skrev:2310303Det viktigaste för Nicky idag var att vara försteman i stallet o ta poäng av Pedrosa...känns så iallafall![]()
Än så länge ser det riktigt bra ut, och nu är det Laguna. Håll i hatten, mopedister!Gustav O skrev:2310317Det räcker inte för att vinna VM...
Nåja. Såååå imponerande var inte hans seger i fjol.valmers skrev:2310326Än så länge ser det riktigt bra ut, och nu är det Laguna. Håll i hatten, mopedister!
Gustav O skrev:2310317Det räcker inte för att vinna VM...
Nej, vad är väl snabbast på alla fria träningar, pole position och ledning från start till mål och utklassning av övriga fältet? Klent.Gustav O skrev:2310379Nåja. Såååå imponerande var inte hans seger i fjol.
#space skrev:2310450Ingen fara med Tamada..![]()
The check made at the “Clinica Mobile” excluded every risk of fracture, therefore Tamada should be regularly present at the Laguna Seca GP scheduled for next week.
Lord Adrian skrev:2310492Skönt..Satt å letade info men hittade inget förut.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |