Med Rossi i Yamaha har de två bra chanser att vinna titeln om olyckan skulle vara framme.
Vad är sannolikast: det, eller att Rossi ställer till det för Lorenzo med sitt intensiva racecraft:ande? Jag lutar åt det senare.
Med Rossi i Yamaha har de två bra chanser att vinna titeln om olyckan skulle vara framme.
Jag hoppas att Rossi ställer till det rejält för Lorenzo och att de slåss om VM-titeln som de gjorde 2010. Alla tjänar på det, Yamaha och publikenVad är sannolikast: det, eller att Rossi ställer till det för Lorenzo med sitt intensiva racecraft:ande? Jag lutar åt det senare.
Tänk på alla jubileumsprylar och farväl lacker och skit de kan sälja efter hans sorti, Yamma tar chansen oavsett det sportsliga tror jag faktiskt.
Jag hoppas att Rossi ställer till det rejält för Lorenzo och att de slåss om VM-titeln som de gjorde 2010. Alla tjänar på det, Yamaha och publiken
För min del kvittar de, men sannolikheten för en jämn fajt är tyyysen ggr större på Yamaha än ducati...Vad skulle vara den roligaste fajten då mellan de två, om den vore jämn: med rossi på en yamma eller en ducati?
Samma här. Bara att slåss om vinster, oavsett hoj, hade varit ett långfinger i nyllet på alla som sagt att han är slut.För min del kvittar de, men sannolikheten för en jämn fajt är tyyysen ggr större på Yamaha än ducati...
Samma här. Bara att slåss om vinster, oavsett hoj, hade varit ett långfinger i nyllet på alla som sagt att han är slut.
Snart blir din spådom sann. Kanske redan inom tre år.Han tog slut 2006.
Samma här. Bara att slåss om vinster, oavsett hoj, hade varit ett långfinger i nyllet på alla som sagt att han är slut.
Enligt källor på twitter är han på väg till bmw i wsbk...
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Känns ganska långt bort med tanke på att dom lägger ner för att låta Bmw italia ratta hela deras satsning! Deras nuvarande förare får alltså slåss om två platser och Melandri sitter ganska säkert och sen har dom både Haslam och Badovini om den sista så det är nog inte bara att "få" en plats....
Men Rossi är megakänd/megapopulär i Indonesien och det är med R1/R6 – som många aningslöst tror är GP-hojar med lyse och blinkers – som Yamaha upprätthåller den höga statusen i sitt varumärke, vilket smittar av sig nedåt i modellprogrammet.Den delen tror jag inte betyder någonting, den är rent av oväsentlig ur Yamahas ögon. "Rossi Edition R1" skulle knappt synas som en promille i bokslutet.
Googla hur många R1/R6 Yamaha säljer på ett helt år världen över & jämför med de 1,5milj scootrar dom säljer per år, enbart i Indonesien.
Nämligen:Lorenzo i intervju ang. Ben Spies som lämnar Yamaha
http://www.motogp.com/en/news/2012/Lorenzo interview USA preevent
Det är många nu som säger sig ha hört från säkra källor att Spies kommer att köra en BMW i WSBK nästa år. Vi får väl se.Känns ganska långt bort med tanke på att dom lägger ner för att låta Bmw italia ratta hela deras satsning!
Ryktena säger att det är Hayden hos Ducati som kommer offentliggöras i helgen.Det är många nu som säger sig ha hört från säkra källor att Spies kommer att köra en BMW i WSBK nästa år. Vi får väl se.
Crutchlow skrev i kväll på Twitter att minst ett kontrakt kommer att offentliggöras i helgen, och det är inte hans eget.
Ryktena säger att det är Hayden hos Ducati som kommer offentliggöras i helgen.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|