Exakt vad menar du? Jag fattar ingenting.Anslående! Kul vore på ett närmast overkligt sätt, fast med en "gnutta" portion flyt till en hjälp I det perspektivet skulle gode Nicky Hayden teoretiskt vara ny Yamaha förare 2013
Exakt vad menar du? Jag fattar ingenting.Anslående! Kul vore på ett närmast overkligt sätt, fast med en "gnutta" portion flyt till en hjälp I det perspektivet skulle gode Nicky Hayden teoretiskt vara ny Yamaha förare 2013
Det är många nu som säger sig ha hört från säkra källor att Spies kommer att köra en BMW i WSBK nästa år. Vi får väl se.
Crutchlow skrev i kväll på Twitter att minst ett kontrakt kommer att offentliggöras i helgen, och det är inte hans eget.
Säkert ingen omöjlighet men det känns ju som det är ett av de teamen som har väldigt bra förarmaterial redan idag och bortsett från Melandri(som borde vara självklar) så är ju Haslam en etablerad toppförare och Badovini en lovande kille för framtiden!
Tycker att Spies i wsbk skulle vara kul men gärna i ett annat team än bmw t.ex Suzuki eller Kawwa
Hur tänker du nu?Han tog slut 2006.
Haslam har inte gjort mycket på BMW:n. Han åker tror jag.
Ord kastade huller om buller till total obegriplighet.Anslående! Kul vore på ett närmast overkligt sätt, fast med en "gnutta" portion flyt till en hjälp I det perspektivet skulle gode Nicky Hayden teoretiskt vara ny Yamaha förare 2013
Eller spiken i kistan för Valentino om det visar sig att det inte beror på hojen.
Precis det som kan hända, Jorge har utvecklats sen 2010 och det tror jag inte Vale gjort i samma utsträckning.
Sedan kommer han inte vara försteföraren och Lorenzos ord ifråga om utvecklingen av M1n kommer väga tyngre.
Haslam har inte gjort mycket på BMW:n. Han åker tror jag.
+1 på den, han är ju inte riktigt i samma klass överlag som Melandri den här säsongen.
Men du formulerar ju själv dilemmat som gör detta till en intressant fråga:OM Valentino väl går till Yamaha så ser "drakarna" i Japan såklart till att han har rejäla grejer att åka med.
Exakt vad menar du? Jag fattar ingenting.
Han lär dessutom fått sig en rejäl mental knäckning på Donington!
- Har Herv P. haft stake nog att berätta för Smith att det inte blir nån M1'a för honom nästa år? För det måste väl finnas något kryphål i det kontraktet?!
Samme Turco skrev för någon timme sedan att Hayden har skrivit på för 1 år till med Ducati.Bradley Smith lär vara klar för MotoGP 2013. Herve the perv har sagt det till Michel Turco, fransk journalist.
Samme Turco skrev för någon timme sedan att Hayden har skrivit på för 1 år till med Ducati.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|