Helt apropå! Vem älskar inte underdogs? De som kämpar inte alltid på samma villkor som försteförare, fast ändå biter ifrån bra och gör ett gott jobb. Mellanmjölkkillen Dovizioso tillsammans med Nicky en stor favorit redan sedan år tillbaka
Kanske inte för att knipa mästerskapet men en hel del podium.
Problemet med Dovi trots att han är skitduktig på att köra så har han
lika mycket utstrålning och karisma som ett svart hål i rymden.
Han lider av samma syndrom som Barrichello och Massa i F 1 värden..
Synd för dom men ingen av dom kommer att bli Världsmästare.
Däremot typer som Sic Vale Casy kommer alltid att dra till sig åsikter och intresse!
Tycker jag.
Stämmer bra, Dem hade en diskution om detta på BBC förra året när Dovi körde honda att han inte syns och änna glöms av att han finns fast han kör hem 2-4 platser nästan varje race.. Han är för laydback han måste börja bjuda lite på sig själv å specsa till det lite och bli en media hora.
Anledningen till att jag personligen aldrig kommer att ranka Lorenzo, Stoner eller Pedrosa i närheten av Rossi är hur de genomför sina race. Alla tre föredrar att starta i pole, dra ifrån och vinna med så många sekunder som möjligt. Inget fel i det, men det är tråkigt att titta på. Ungefär som när Doohan dominerade och man somnade framför TV:n.
Rossi å andra sidan har otaliga gånger gjort otroliga uppkörningar som fått iaf mig att skrika mig hes framför TV:n. Det är sånt jag uppskattar framför extrem perfektion.
Högst otroligt att Furusawa skulle börja jobba för Ducati av flera anledningar.....
Det är bekräftat att han var i Italien men han har på direkt fråga från Akira Nishimura förnekat att de träffats men det var väl bara att vänta.
Helt riktigt. En sorts mellanmjölkkille som ingen hatar eller älskar. Det är kanske därför han blir trampad på.
varför 270-graderskonceptet är så förbannat viktigt....
Det sitter ändå ett ton kåpor ivägen, det enda som syns är de uteblivna resultaten.
Mig veterligen sålde Honda inte sämre pga att V5:an aldrig nådde
Dovizioso har kört för toppteam och tagit regelbundna pallplatser i hela sin karriär. Vems hoj hade han suttit på om han gjort sig känd för högljudda utspel menar du? På det här forumet hade han kallats för "gnällspik" om han gjorde något annat än det han faktiskt gör: biter ihop och levererar pålitliga placeringar nära toppen.Problemet med Dovi trots att han är skitduktig på att köra så har han
lika mycket utstrålning och karisma som ett svart hål i rymden.
Om jag förstått det hela rätt är Furusawa en ytterst kompetent man och en tillgång för vilken tillverkare som helst.Verkar som ett svagt rykte och tveksamt om han tillföra Ducati något väsentligt.
Dovizioso har kört för toppteam och tagit regelbundna pallplatser i hela sin karriär. Vems hoj hade han suttit på om han gjort sig känd för högljudda utspel menar du? På det här forumet hade han kallats för "gnällspik" om han gjorde något annat än det han faktiskt gör: biter ihop och levererar pålitliga placeringar nära toppen.
Det är de saknade racevinsterna som är Doviziosos enda problem!
Mike Hailwood var långt ifrån någon karismatisk (eller bildskön för den delen) person, men hans resultat gjorde honom till hjälte och legend. Agostini var en lågmäld person (men till skillnad från Hailwood bildskön) och är inte precis bortglömd.
Det saknas inte högljudda förare med god självkänsla i depån. Men de får sällan chansen att komma till tals eftersom deras resultat inte gör det intressant att låta dem prata i en mikrofon. Ellison är ett sådant exempel.
Dovi saknar utstrålning,karisma och har inte utseendet med sig..
Dovi kör bra men kommer aldrig att bli Världsmästare.
Likt Spisen så kommer han aldrig att bli en Alien oavsett Satelit eller fabrikshoj.
Dessutom så kommer nästa år att bli jobbig för dom som vinner race,
Och det är på grund av att Stoner inte kör längre..
Om jag förstått det hela rätt är Furusawa en ytterst kompetent man och en tillgång för vilken tillverkare som helst.
Att Dovi fått chansen är på pappret sant men han har ju spelat andra eller tredjefiol och knappast fått de hetaste och bästa bitarna först. Hur som helst borde han ha kunnat prestera mer än en ynka vinst.
Fem rader obegripligheter.Dovi saknar utstrålning,karisma och har inte utseendet med sig..
Dovi kör bra men kommer aldrig att bli Världsmästare.
Likt Spisen så kommer han aldrig att bli en Alien oavsett Satelit eller fabrikshoj.
Dessutom så kommer nästa år att bli jobbig för dom som vinner race,
De är vi allaSoffexpert de luxe..
Varför skulle det bli jobbigt? Både Lorenzo och Pedrosa har vunnit i år.Dessutom så kommer nästa år att bli jobbig för dom som vinner race,
Fem rader obegripligheter.
Du började med att skriva att Dovizios problem var avsaknad av karisma. Kan du utveckla de tankegångarna (och utelämna personagrepp och bisarra överdrifter)?
Varför skulle det bli jobbigt? Både Lorenzo och Pedrosa har vunnit i år.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|