Läcker men hallå fel märke och var är Kevin????
Dessutom fel färg på siffrorna.
Läcker men hallå fel märke och var är Kevin????
Nästa års WSS hoj ju!!!!!Dessutom fel färg på siffrorna.
En privatperson som lekt i PS. Tyckte den var lite häftig så därför la jag in denvart kommer bilden i från?
Turco ä rmycket trovärdig fransk GP-journalist, han var tex. först med att Mike Di Meglio skulle ersätta Alexander Lundh och det stämde ju bra.Vem är denna Turco? Hur är hans trovärdighet? Aldrig läst något skvaller från honom innan och då blir jag genast väldigt skeptisk. En googling höjer knappast förtroendet för det han förmedlar.
Vad kommer hända med Ducati 2013 är intressant oavsett, ny kortare motor och vågar man lämna det nuvarande L4 konceptet ?
Högst otroligt att Furusawa skulle börja jobba för Ducati av flera anledningar. Japanska medarbetare är väldigt lojala sina arbetsgivare och när Ichiro Yoda lämnade Yamaha för Kawasaki så var Furusawa väldigt kritisk och sa bla. "it is not the kind of things Samurai does".Intressant reflektion från Oxley som inte ger så mycket ny information.
Hur involverad är Furusawa i en ev framtid med Duc ? låter för mig att det i så fall är ett stor prestige förlust för RD att behöva anlita en konkurrent.
Situationen nu är relativt lik det som hände 2004 då Radikala förändringar skedde och crossplane med 90 graders vev TM Furusawa introducerades på M1n.
Vad kommer hända med Ducati 2013 är intressant oavsett, ny kortare motor och vågar man lämna det nuvarande L4 konceptet ?
Jag tror inte han rår på varken Lorenzo eller Stoner med likvärdigt material. Rossi är den den bästa genom tiderna men han är inte snabbast längre. Tror han kommer hamna runt plats 3-5 i tabellen med valfri fabriksstyrning.
Jag tror att Lorenzo och Pedrosa får betydligt mycket mer respekt och är mer respekterade i GP-världen än här på SH..Jag tror att diskusionen i GP-världen går lite som här på SH: Vem är bäst Rossi lr Stoner.
Inte Peddo lr Lorre, Spies lr Bradl osv.
Jag tror att Lorenzo och Pedrosa får betydligt mycket mer respekt och är mer respekterade i GP-världen än här på SH..
Sant men han är en perfekt andreförare i vilket team som helst.Men Dovizioso väcker nog samma axelryckningar var man än tittar.
Sant men han är en perfekt andreförare i vilket team som helst.
Kan mycket väl vara så.
Säger bara att det vore kul att se Rossi på bra material.
Dom flesta är ju överrens om att Duccen inte är konkurenskraftig.
Tror det finns en hel del "race-pace" kvar i Vale.
Kanske inte för att knipa mästerskapet men en hel del podium.
Jag tror att Lorenzo och Pedrosa får betydligt mycket mer respekt och är mer respekterade i GP-världen än här på SH..
Klart dom ska ha respekt när dom är etta och tvåa i mästerskapet.
Men nämns dom i "vem-är-bäst"-diskusioner i samma nivå som Stoner och Vale?
Klart dom ska ha respekt när dom är etta och tvåa i mästerskapet.
Men nämns dom i "vem-är-bäst"-diskusioner i samma nivå som Stoner och Vale?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|