Där har du fel.Jag förstår inte varför folk pratar om Rossi som om han vore slut?
Det är nog bara här på SH han tros va slut som toppförare.
Han blev 100 år och oduglig direkCt!1 :himla
Du missade poängen med det jag skrev, trots att den skrevs väldigt tydligt: saklighet. Och tydligen hade jag goda skäl för min uppfattning; att Lorenzo och Rossi i samma team framstår som ytterst osannolikt.
Du missade poängen med det jag skrev, trots att den skrevs väldigt tydligt: saklighet. Och tydligen hade jag goda skäl för min uppfattning; att Lorenzo och Rossi i samma team framstår som ytterst osannolikt.
”Neither Stoner nor Lorenzo would happily accept Rossi as a teammate, probably preferring to have each other as teammates over Rossi.”
http://motomatters.com/opinion/2012/04/17/between_the_devil_and_the_deep_blue_sea_.html/
Nu jämför du sport och musik utan att ta hänsyn till de fundamentala skillnaderna.Det är inte samtidens medvetande (tack och lov) som bestämmer vad eller vem som kommer att vara historisk och ihågkommen. Om du frågar en svensk nioåring om Erik Sade så får du en värdering av hans storhet. Om du frågar en musikhistoriker om trettio år så får du sannolikt en annan.
Och han vill gå ner med flaggan i topp.
.
Fast det faktum att Hayden lyckas såpass bra torde gnaga lite i bakhuvudet...
Med länken...Seriöst? Ett dygn för att googla fram det halmstrået?
Lorenzo har själv sagt att han ser fram emot att ha Rossi som stallkompis.
http://www.ducatinewstoday.com/2012/07/lorenzo-speaks-on-rossi-as-teammate/
“I hear some rumours. And some rumours say that Valentino is going to come back. It could be a good thing for Yamaha. We have been a good couple in the past years, but it hasn’t been decided yet. My preference is to have a competitive rival in the team.”
Men fortsätt du att posta journalisters spekulationer, och låtsas föredra dem framför förarnas egna kommentarer. Det är kanske journalisternas utsagor du ser som sakliga?
Men det var ju precis det jag skrev.Att folk INTE minns Ago eller värderar hans insatser speciellt högt beror på att han var aktiv före vår tid och vi ser inga race med honom.
Vem ägnar sig åt psykoanalys?...analysera sönder varandra med div psykoanalyser.
Det hoppas alla.Oavsett vart Rossi hamnar hoppas jag på att han får en cykel som han i varje fall har en ärlig chans att utmana toppen med.
//Marcus
Inte så överraskande, enorm prestigeförlust för Rossi i Motogp.
Fantastiskt bra tips! Helt missat denna funktion men nu blev ju många trådar betydligt mer "matnyttiga"!Lugna dig två hekto och lägg till sopan i ignore-listan, sporthoj blir genast myyycket bättre
Han har hybris och måste förmedla ALLA sina jätteviktiga iakttagelser och sanningar till alla "olärda" som en sann imam.
Skönt att vara sporthoj-ateist.
Med tanke på att Niall var i Amsterdam för att förhandla med Yamaha om spons för en av grabbarna var det ganska korkat att skriva som han gjorde....... och där togs allt tillbaka. Det skylls på kapat twitterkonto och allt möjligt.
Men han hävdar ju att han inte alls skrivit detta utan att ngn kapat hans konto och skrivit de i hans namn? ( står på motomatters att nån även erkännt detta o bett om ursäkt.Med tanke på att Niall var i Amsterdam för att förhandla med Yamaha om spons för en av grabbarna var det ganska korkat att skriva som han gjorde....
Men han hävdar ju att han inte alls skrivit detta utan att ngn kapat hans konto och skrivit de i hans namn? ( står på motomatters att nån även erkännt detta o bett om ursäkt.
...(som det tog mindre än 1 minut att hitta)
Kan det vara så att vi har ett exempel på nedanstående. Annars kan jag bara tänka mig att du faktiskt medvetet jävlas och försöker omöjliggöra diskussion, vilket borde leda till någon slags ”sanktion” från forumet. Om det nu är forumets avsikt att saklig diskussion ska vara möjligt.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effect
He's too epic to fail!
Beslutet som fick honom att lämna Yamaha ? Lorenzo is not My friend.
Om han nu kommer tillbaka, kommer rivaliteten öka.
http://www.youtube.com/watch?v=BMq9UpmaCEs&feature=youtube_gdata_player
Drar en parallell till Giacomo Agostini som avslutade sin karriär 35 år gammal på en Yamaha med 2 pallplatser och 6a i totalen.
Hur tusan orkar ni inlägg efter inlägg hålla på att på "snyggt sätt" idiotförklara varandra.
Det som de sista sidorna handlar om är enbart vart Rossi kommer ta vägen nästa år. Låt det hela ligga på den nivån i stället för att analysera sönder varandra med div psykoanalyser.
Oavsett vart Rossi hamnar hoppas jag på att han får en cykel som han i varje fall har en ärlig chans att utmana toppen med.
//Marcus
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |