Smagatusk
Guest
Jag tror han har fel pass
Tror Ducati hellre tar Dovi, bättre förare, Italienare och sponsorer från samma land.
Har Dovi sagt nåt om var han vill köra nästa år? Kan inte minnas att jag läst nåt speciellt.
Jag tror han har fel pass
Tror Ducati hellre tar Dovi, bättre förare, Italienare och sponsorer från samma land.
Nu får man hoppas att RdP får en av satelit-yammorna.
Klart det är roligt med nyanser för konnesören, men för sporten tror jag det är viktigt att Lorenzo&Yamaha har en utmaning.Fast jag tycker det ska bli väldigt intressant med Ducati och kanske mest deras Junior Team som ersätter Pramac och Cardion hojarna nu.
Dels kommer hojarna ligga betydligt närmare fabrikshojarna och inte som nu att de har gammalt skrap från hyllorna men också att det snackas om att de tar upp Scott Redding och Andra Iannone som förare.
Kan de vända skutan lite och hojen blir mer konkurrenskraftig har vi plötsligt en bättre serie.
Racet på Barcelona där de byter plats med varandra ett par ggr de sista fem varven och inte avgörs förrän i sista böjen måste vara ett av de bästa de senaste tio åren?Samma snack varje år. "Ååå nästa år kommer bli så grymt!". Lorenzo och Rossi har faktiskt redan varit i samma team. Även då var det ingen bra racing. Ni behöver inte länka till Catalunya 2009. 2 sista varven var bra. Resten var ett sömnpiller.
\Masonit
Någon som vet om det är klart med Redding och Ianonne i junior-team?
Gillar båda hårt så det vore kanon om det blir så!
Har Dovi sagt nåt om var han vill köra nästa år? Kan inte minnas att jag läst nåt speciellt.
hur blir det med CRT?, ska alla hojar bli CRT eller ska dom fortsätta som vanligt att köra med motogp?, för övrigt hade jag velat sett Rossi kliva över till wsbk, det hade varit skit kul att kolla på!
Precis. "VILL" han gå till Ducati undrar jag.
BBC kanske du tänker på?
Väldigt sen...
Nu snurrar tankarna...
Med Stoner på Ducatin gick det bra, med Rossi hade de åtminstone Rossi men nu?
Hayden ensam lär väl inte vara tillräcklig marknadsföring och oavsett problemen har Rossi ändå varit snabbaste Ducati så att hitta någon med matchande förmågor kan nog bli svårt?
Så: hur låter bland Ducatis konstruktörer nu?
"Shitshit, double shit. Vi m åste bygga en vinnarmaskin på sju månader, Audi - skulle vi kunna få lite hjälp här"?
eller "Skit i det, vi kör på"?
eller "Skit i det, vi drar oss ur"?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA