Zoidberg
*58*
Snart e stoner borta...
Han är tillbaks senast 2015 I bet you!
Snart e stoner borta...
Han är tillbaks senast 2015 I bet you!
För att komma vidare kan vi ju droppa vad han sa om vad, för oavsett om det var satellit- eller fabriks-duccar hade han väldigt fel. Pratade han om den japanska hojarna är det en annan femma.Ja, för det är ju en oootrooooolig skillnad mellan fabrikarna och satellitcyklarna.
Gubben gjorde sig till åtlöje, och har, med rätta, fått äta upp det (Stoner uttryckte ju det hela galant, för övrigt).
Utan tvekan är vi några stycken som uppenbarligen har svårt för varandra och det färgar oss när vi skriver våra inlägg. Så funkar det ju även i den riktigt världen, en del personer gillar man, andra inte."Ni" tillför med ert "intresse" för sporten en massa intressant till debatterna, men väx upp och ta till er av kritiken som ni får från många här på forumet, så blir era inlägg både intressantare och trådarna roligare för alla, även för er.
Haha! - näääää de e han inte, slutar 3:a i totalen nästa år efter lorre o peddo.
De som diskuteras när de gäller CRT är att de borde ta bort skiten, eller göra radikala förändringar som låter dom komma längre upp i resultatlistan.
Den exakta siffran kanske vi aldrig får men jag har läst att det var 28 st. Hur som helst är det inte så konstigt att CRT kör med relativt lätt trimmade motorer då de måste sälja dem för €15.000 st utan växellåda. Att då plöja ner en massa pengar blir ett ekonomiskt självmord.CRT teamen får använda 12 motorer. När Biaggi vann WSBK använde man 37 motorer, alltså har Aprilia CRT en nertrimmad Superbikemotor att leka med troligtvis erdet ungefär lika ut för dom andra.
37 motorer !? - ojsan hoppsan... haha sjukt.CRT teamen får använda 12 motorer. När Biaggi vann WSBK använde man 37 motorer, alltså har Aprilia CRT en nertrimmad Superbikemotor att leka med troligtvis erdet ungefär lika ut för dom andra.
Fri soppa borde vara steg ett och sedan någon typ av enhetselektronik som är närmare fabriksteamen än det skräp de har nu. I princip alla förare verkar klaga på den dåliga elektroniken och om jag förstod Edwards rätt så använder de inte samma elektronik som BMWs WSBK-team utan försöker utveckla något eget från ett Bosch-system.Kan man inte med en regeljustering se till att de får ca 30hk mer utan att de måste svida i plånboken, och lite bättre elektronik ?
Den exakta siffran kanske vi aldrig får men jag har läst att det var 28 st. Hur som helst är det inte så konstigt att CRT kör med relativt lätt trimmade motorer då de måste sälja dem för €15.000 st utan växellåda. Att då plöja ner en massa pengar blir ett ekonomiskt självmord.
OkejEnligt väl insatta och ej officiella var det 37st
Ja sätter emot ! hyndra spänn !
Helt sjukt!På tal om motorförbrukning, så har jag för mig att Cralle förbrukade 50+ motorer under en säsong för Ducati i IDM. Så det är ingen helt ny företeelse.
Deal!
På tal om motorförbrukning, så har jag för mig att Cralle förbrukade 50+ motorer under en säsong för Ducati i IDM. Så det är ingen helt ny företeelse.
Colin Edwards Sågar sin CRT hoj ordentligt och verkar inte optimistisk.
My biggest problem begins at the starting line and goes until the last corner. The biggest problem is everywhere
Fast ärligt är det inte dags att han kliver av om han inte finner nöje i detta?
http://topsportracing.com/colin-edwardsbehind-the-crt-bikes-is-getting-bigger
Han säger också att han trivs jättebra med teamet och att han vill fortsätta med dem. Det är hojen han inte gillar.
Det sägs ju att Ducati under perioder i WSBK bytte motorer mellan pass för att de hade sånkortmlivslängd. Sanningshalten kan det väl vara si och så med men det var betydligt fler motorer som gick åt då än det gör nu m
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|