P€RRA;5671365 skrev:För att MM inte är värd en fabriksstyrning eller för att du tycker att Bradl är en bättre förare?
För att jag gillar Bradl men inte MM, så enkelt är det. ( jag tror MM är snabbas av dom två )
P€RRA;5671365 skrev:För att MM inte är värd en fabriksstyrning eller för att du tycker att Bradl är en bättre förare?
Vet inte om man kan uttrycka annat uselt om att 3 pallplatser de 2 senaste säsongerna med hans facit 136 pallplatser innan i Mgp/500 under 10 års tid innan Ducati tiden.
Vale är en grym förare och jag hoppas han får till det 2013 annars kan han lika gärna lägga ner och ge platsen till någon annan.
Det är väl frågan alla undrar över, kommer han kunna bli konkurrenskraftig igen?
Det är inga bra siffror alls, men jag tror inte någon annan förare skulle presterat bättre på det matrialet.
Kanske Stoner men jag är tveksam. *duckar*
Att Vale är slut som förare är det nog väldigt få som tror.
Tänk att detta diskuteras fortfarande.Ska vi vara petiga så sa Stoner:
"Obviously your ambition outweighed your talent."
Han anspelar också på att Rossi skulle ha problem med sin skadade axel.
Dryg är bara förnamnet
Synd att inte ryktet om att Stoner ska till V8 supercars har bekräftats (det har snarare dementerats). För V8 supercars-serien är fasen den bästa bilserien jag sett! Grymma bilar som körs på gränsen hela tiden. Tror han skulle passa gott där, lite säkrare och det går enbart på hemmaplan för Stoner så han fortfarande kan ha lite tid över för familjen. Fast jag tror nog han, som jag, vill ha mer tid med sitt / sina barn när de är i den ålder då man kan börja leka med dom.
Du kan uppenbarligen väldigt lite om kroppsspråk och tonfall med tanke på din analys.Tänk att detta diskuteras fortfarande.
Den bekräftade väl bara att han testat en bil.Det är väl bekräftat nu iom dokumentären som gjordes om honom?
P€RRA;5672979 skrev:Den bekräftade väl bara att han testat en bil.
Jaha, så det var Stoners fel att Rossi bowlade ned honom?P€RRA;5672976 skrev:Du kan uppenbarligen väldigt lite om kroppsspråk och tonfall med tanke på din analys.
Du drog väl upp Biaggis svartflagg 341 gånger under flera års tid.
Jaha, så det var Stoners fel att Rossi bowlade ned honom?
Vem har sagt detJaha, så det var Stoners fel att Rossi bowlade ned honom?
P€RRA;5672261 skrev:HRC plans to sell production versions of its factory RC213V prototype machine in 2014 at a price of around £800,000 in a bid to offer an affordable and competitive alternative to the current CRT machines.
Förlåt för OT men är den är siffran pålitlig? £80,000? Blir ju lika dyr som desmon när den var ny.
Du jämförde med Biaggis svartflagga, där givetvis Biaggi var vållande. Vad den har med Rossis klantiga utbowling av Stoner att göra övergår mitt förstånd.P€RRA;5673186 skrev:Vem har sagt det
Du skrev "tänk att detta diskuteras fortfarande" som att det vore underligt. Du har ju själv varit rätt bra på att dra upp gamla saker i dina inlägg genom åren.Du jämförde med Biaggis svartflagga, där givetvis Biaggi var vållande. Vad den har med Rossis klantiga utbowling av Stoner att göra övergår mitt förstånd.
Jag glömde att du inte bara "vet" hur Stoner menade och tänkte, du "vet" dessutom vad Stoners kroppsspråk betydde.P€RRA;5673230 skrev:Du skrev "tänk att detta diskuteras fortfarande" som att det vore underligt. Du har ju själv varit rätt bra på att dra upp gamla saker i dina inlägg genom åren.
Skrattar som fan när jag läser din förklaring ovan om Stoner - Rossi mötet i depåboxen. Det här är ironi på högsta nivå:
Vidare frågade han hur det var med Rossis axel. Helt naturligt, då Rossi haft stora problem med den och givetvis riskerat att förvärra skadan genom att vurpa. Ren omtanke.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|