Så mötet i depåboxen kom med i Stoner-"dokumentären" för att visa vilken omtänksam och sympatisk kille Stoner är?Jag glömde att du inte bara "vet" hur Stoner menade och tänkte, du "vet" dessutom vad Stoners kroppsspråk betydde.
Så mötet i depåboxen kom med i Stoner-"dokumentären" för att visa vilken omtänksam och sympatisk kille Stoner är?Jag glömde att du inte bara "vet" hur Stoner menade och tänkte, du "vet" dessutom vad Stoners kroppsspråk betydde.
P€RRA;5673275 skrev:Så mötet i depåboxen kom med i Stoner-"dokumentären" för att visa vilken omtänksam och sympatisk kille Stoner är?
Ditt problem är att du avskyr Stoner, och kissar i byxorna av förtjusning när du ser Rossi. Sedan fabulerar du ihop något om att Stoner minsann varit jete dumm mot stackars Rossi som bara ville vara schysst och be om ursäkt.P€RRA;5673275 skrev:Så mötet i depåboxen kom med i Stoner-"dokumentären" för att visa vilken omtänksam och sympatisk kille Stoner är?
Det tror jag säkert att han ville, men jag har full förståelse för att Stoner blev måttligt imponerad när Rossi kom instormande med kamerorna i släptåg och ville skaka hand och springa ut igen.Hur kan du avgöra hur uppriktig Rossis ursäkt är via den videosnutten?
Han har ju sagt att han uppriktigt menade det han sa till Stoner, dvs att han var ledsen och att han var klantig.
Du menar alltså att Rossi är så oärlig och beräknande att han går in fr att det ska filmas och sedan ska sitta och ljuga om det i intervjuer när han egentligen inte tyckte att han skulle be om ursäkt? Låter inte det lite väl långsökt? Är det inte troligare att han faktiskt ville be om ursäkt?
Som vanligt klarar du inte av att diskutera ämnet utan att ta till lite personangrepp. Trist.Ditt problem är att du avskyr Stoner, och kissar i byxorna av förtjusning när du ser Rossi.
Jag vet egentligen inte varför jag ens försöker diskutera med dig. Jag antar att det är mest för att agera som någon sorts motvikt till de största galenskaperna du torgför som Sanningen™, även om det är ett dödsdömt uppdrag.P€RRA;5673650 skrev:Som vanligt klarar du inte av att diskutera ämnet utan att ta till lite personangrepp. Trist.
Jag "torgför" ingenting som sanning, det är min personliga åsikt och du är fri att ha vilken annan du vill. Men om du tror att du ska dansa in och mästra med en förklaring till Stoners beteende mot Rossi oemotsagd så borde du veta bättre, eller formulera dig annorlunda. Fundera lite på hur du uttrycker dig och vem det egentligen är som "torgför" sanningar.Jag vet egentligen inte varför jag ens försöker diskutera med dig. Jag antar att det är mest för att agera som någon sorts motvikt till de största galenskaperna du torgför som Sanningen™, även om det är ett dödsdömt uppdrag.
P€RRA;5673230 skrev:Du skrev "tänk att detta diskuteras fortfarande" som att det vore underligt. Du har ju själv varit rätt bra på att dra upp gamla saker i dina inlägg genom åren.
Skrattar som fan när jag läser din förklaring ovan om Stoner - Rossi mötet i depåboxen. Det här är ironi på högsta nivå:
Vidare frågade han hur det var med Rossis axel. Helt naturligt, då Rossi haft stora problem med den och givetvis riskerat att förvärra skadan genom att vurpa. Ren omtanke.
Du skrev något om att mästra. Du kanske skulle läsa ditt tidigare inlägg som jag klippt in ovan och fundera på ditt utttyckssätt, även om jag har föga förhoppningar om bot och bättring från din sida.P€RRA;5673689 skrev:Jag "torgför" ingenting som sanning, det är min personliga åsikt och du är fri att ha vilken annan du vill. Men om du tror att du ska dansa in och mästra med en förklaring till Stoners beteende mot Rossi oemotsagd så borde du veta bättre, eller formulera dig annorlunda. Fundera lite på hur du uttrycker dig och vem det egentligen är som "torgför" sanningar.
I det här fallet var det för mig väldigt uppenbart vad Rossi respektive Stoner ville ha ut av sitt möte i depåboxen och du tolkar det uppenbarligen tvärtom. Sånt händer.
Jag tyckte bara att din tolkning var så fantastiskt rolig. Tankarna gick till Bagdad BobDu skrev något om att mästra. Du kanske skulle läsa ditt tidigare inlägg som jag klippt in ovan och fundera på ditt utttyckssätt, även om jag har föga förhoppningar om bot och bättring från din sida.
Och vad har allt detta med "Silly Season 2013" att göra...??
Om det råder osäkerhet, men nu kan du fylla på tråden med nya intressanta ryktenOch vad har allt detta med "Silly Season 2013" att göra...??
http://www.motogp.com/en/news/2012/aoyama+with+avintia+blusens+in+2013- Aoyama tar Hernandez plats hos Avintia (täcker upp på Valencia iaf)?
Ett annat lätt spänt möte i depåboxen. Första klippet visar båda incidenterna. Det andra hela meningsutbytet efteråt.Så mötet i depåboxen kom med i Stoner-"dokumentären" för att visa vilken omtänksam och sympatisk kille Stoner är?
Nå gamla jefla filmer från 1996...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |