Did it!!!11!!!1Do it!!!
Did it!!!11!!!1Do it!!!
P€RRA;5763511 skrev:Did it!!!11!!!1
Nicht svarenWhat? Rapportieren!!!
P€RRA;5763705 skrev:Nicht svaren
Så borde det vara. Rea är en bortskämd fjolla som nu är uppsatt på min to-do-list.Borde det inte vara så? Är han helt
Eh, hur menar du? Klippet är ju en solskenshistoria med snäll musik och glada människor som säger massa snälla saker. Trams alltså.P€RRA;5764301 skrev:MotoGP.com gör sitt bästa för att bygga upp rivaliteten mellan Rossi och Lorenzo.
Nja, riktigt så tolkade inte jag klippet. Lorenzo pratar om att han inte bryr sig om teamkompisar, intervjun efter Motegi 2010, snacket om väggen och att Rossi inte är hans största hot osv.Eh, hur menar du? Klippet är ju en solskenshistoria med snäll musik och glada människor som säger massa snälla saker. Trams alltså.
Kul nyhet för alla som tycker om kontinuitet och att köra på i invanda spår.Yamaha hade sin pressrealese för 30 minuter sen på Jerez för att visa upp årets hojar.
Rossi säger att han inte alls vill ha någon vägg mellan sig och Lorenzo som när de var bittra rivaler 2008.P€RRA;5764331 skrev:Men visst, man kan tolka det som du gör också
Minst två, uppenbarligenPå hur många olika sätt kan man tolka det?
Sådär såg Rossi ut, fast mer självutplånande. Jävligt trovärdig...P€RRA;5764443 skrev:Minst två, uppenbarligen
Lite konstigt att Yamaha haft såna problem (eventuellt struntat i) att utveckla en "steglös" växellåda. Honda hade den som sagt 2011 och Ducati 2012.Yamaha jobbar på en ny växellåda.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/s...yamaha-confirm-new-gearbox-under-development/
På hur många olika sätt kan man tolka det?
Bara den som är totalt lomhörd för sociala konventioner och betydelser tolkar Stoners omsorger för Rossis axel som uppriktiga.Här kan man tolka allt på många sätt vet du!
Säg: How´s your shoulder?
Och det kan tolkas som: Hur är det med din axel?
Men åxå som: Jag är satans son, den absolut illvilligaste, falskaste och elakaste som nånsin existerat. Jag ska skära ut hjärtat på dej och piss......,ja du fattar.
Och alla tolkningar där emellan
Lomhörd för sociala konventioner, eller var det konversationer du menade?Bara den som är totalt lomhörd för sociala konventioner och betydelser tolkar Stoners omsorger för Rossis axel som uppriktiga.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|