Tror det är så enkelt att balanserar man på lina kommer man trilla av emellanåt, man styr helt enkelt inte alla parametrar.
MM kör precis på gränsen när han gör sina snabbaste varv på kval och i race, ju bättre motstånd desto fler sådana varv kommer han behöva göra och fler avåkningar kommer det bli, tills han ligger är han dock helt jävla fantastiskt snabb och han kommer vara bäst länge när han lärt sig köra 99,9% istället för 100.
Var inte förra årets förändring på däcken sämre edge-grip, Lorenzo klagade ju då han inte kunde hålla sin höga kurvhastighet som jag minns det iaf., alltså en förändring från det Lorre/yamma ville ha och mot MMs körstil(som Rossi dragit sig mot..)
MM kör precis på gränsen när han gör sina snabbaste varv på kval och i race, ju bättre motstånd desto fler sådana varv kommer han behöva göra och fler avåkningar kommer det bli, tills han ligger är han dock helt jävla fantastiskt snabb och han kommer vara bäst länge när han lärt sig köra 99,9% istället för 100.
Var inte förra årets förändring på däcken sämre edge-grip, Lorenzo klagade ju då han inte kunde hålla sin höga kurvhastighet som jag minns det iaf., alltså en förändring från det Lorre/yamma ville ha och mot MMs körstil(som Rossi dragit sig mot..)