Läs om, läs rätt.sandstream skrev:Första gången på banan för CV så ge honom ett par dagar innan ni sågar honom totalt.
Zilversurfer skrev:Varför är inte Casy Stoner med, trodde han skulle köra för Carrera?
RedBaron skrev:Tio minuter kvar och de har slutat köra.
Min godhet bjuder mig att inte kommentera en viss Suzukiförares tider. Ej heller vill jag namnge två andra förare som idag presterat liknande tider i botten av listan.
![]()
Vad ska jag läsa om, att CV harvar i bottenträsket som du skrevRedBaron skrev:Läs om, läs rätt.
Att det inte var en sågning, det var ett konstaterande.sandstream skrev:Vad ska jag läsa om, att CV harvar i bottenträsket som du skrev![]()
Tycker han kör godkänt än så länge och bara är 7/10 från den hausade Pedrosa
7:e för Hopper för Hayden, Tamada, Pedrosa, Melandri, Capirex, riktigt uselt![]()
Ähh, du njöt som bara den att få påpeka att CV inte fått upp någon rejäl fart ännuRedBaron skrev:Att det inte var en sågning, det var ett konstaterande.
sandstream skrev:Ähh, du njöt som bara den att få påpeka att CV inte fått upp någon rejäl fart ännu![]()
Ahhh, jag älskar doften av nykokta filthattar efter träningarnaGustav O skrev:...Riktigt kul för Checa att visa hru duktig han är - eller hur MW?![]()
Gustav O skrev:Dagens tider, från www.motogp.comBästa Honda först på åttondeplats är lite spännande, men test är ju test...
MotoGP Official Test
Times: Day 2
1. Valentino Rossi (Camel Yamaha) - 1'42.477
2. Carlos Checa (Yamaha Tech 3) - 1'43.142
3. Shinya Nakano (Kawasaki Racing) - 1'43.245
4. Colin Edwards (Camel Yamaha) - 1'43.388
5. Sete Gibernau (Ducati Marlboro) - 1'43.784
6. Randy de Puniet (Kawasaki Racing) - 1'43.874
7. John hopkins (Rizla Suzuki) - 1'43.970
8. Nicky Hayden (Repsol Honda) - 1'44.029
9. Makoto Tamada (Konica Minolta Honda) - 1'44.246
10. Dani Pedrosa (Repsol Honda) - 1'44.369
En del körde på kvaldäck sista delen av dagen och så länge inte alla gör det är det svårt att värdesätta tiderna.Don Quixote skrev:Är Nakano / kawasaki med på allvar eller är det bara tillfälligt?![]()
Enligt Crash så var Nakano med högt upp hela tiden så man kan ju hoppas. Ny snygg hjälm har han dessutom.Don Quixote skrev:Är Nakano / kawasaki med på allvar eller är det bara tillfälligt?![]()
Nja, vi får väl mest en indikation på vem som är snabbast på kvaldäck.sandstream skrev:En del körde på kvaldäck sista delen av dagen och så länge inte alla gör det är det svårt att värdesätta tiderna.
I morgon när de tävlar om Z4:an lär vi nog få se rättvisa tider.
Så här gick det i sista testet förra året så helt fel som indikator brukar det inte vara även om det alltid är folk som blir bättre/sämre ju längre säsongen går.PacMan skrev:Ni som har följt Moto GP några år, hur brukar dessa tester avspegla sig på resultaten senare i säsongen? Brukar de som är snabba nu fortsätta att vara snabba?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |