Jag tycker att det är mer hilarious när man kan se munnen genom siktöppningen.Aaaargh!
Jag tycker att det är mer hilarious när man kan se munnen genom siktöppningen.Aaaargh!
Nej du, Toby och Julian kan racing! Har ofta förundrats över kommentarer om detaljer rörande race många säsonger tillbaka som kommer så snabbt att de inte haft en chans att söka i databaser.Det blev svartvitt redan när Suzi Perry la av!
För övrigt förstår jag inte hur alla dessa "läktarexperter" kan bry sig om att några kommentatorer kastar in handduken, ni vet ju bättre själva!
Jag tycker att det är mer hilarious när man kan se munnen genom siktöppningen.
De kan racing, absolut! Och jag menade absolut inte dig Vincent H, när jag talade om "läktarexperter", kanske mer menade "forumexperter"! Toby och Julian är för MotoGp vad Roberto Vacci och Anders Adamsson är för Tour de France. Det blir tråkigare utan dem, men det fortsätter! (Saknar för övrigt Suzi Perry fortfarande)Nej du, Toby och Julian kan racing! Har ofta förundrats över kommentarer om detaljer rörande race många säsonger tillbaka som kommer så snabbt att de inte haft en chans att söka i databaser.
Förutom allmänt kunniga och roliga kommentarer gläds jag åt deras jublande entusiasm när någon förare tar i lite extra, något t.ex. svenska kommentatorer oftast inte ens märker.
De kan racing, absolut! Och jag menade absolut inte dig Vincent H, när jag talade om "läktarexperter", kanske mer menade "forumexperter"! Toby och Julian är för MotoGp vad Roberto Vacci och Anders Adamsson är för Tour de France. Det blir tråkigare utan dem, men det fortsätter! (Saknar för övrigt Suzi Perry fortfarande)
OT. Det finns fler som har hjälmen väldigt högt. Men det är klart, om man skall få plats med luggen så...
Guy Martin:
View attachment 394505
View attachment 394506
Fan jobbar helg nån som vet om de finns nån sida man kan streama via mobben?
Rossi tar det, Marquez tvåa och Lorenzo trea. Pedrosa DNF.
Fan jobbar helg nån som vet om de finns nån sida man kan streama via mobben?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|