Någon som vet var det var för fel på Lorenzos hoj på kvalet?
Han sa att motorn tappade kraft.
Någon som vet var det var för fel på Lorenzos hoj på kvalet?
Underbart när hon sedan försöker rätta till sitt misstag, det gick väl sådär...
View attachment 394621
Jag läser. Tidningarna kollar vad läsarna vill ha och om ingen läser så försvinner det helt, om fler läser så skrivs mer och bättre. Jämför den pinsamma STCC-bloggen på Expressen där senaste inlägget är inför säsongen 2013...Är det bara jag eller skriver "motor Anna" på AB jävligt konstigt... eller är hon helt enkelt inkompetent son journalist?? Läste dagens artikel och fattar inte vad människan vill ha fram????
Jag läser. Tidningarna kollar vad läsarna vill ha och om ingen läser så försvinner det helt, om fler läser så skrivs mer och bättre. Jämför den pinsamma STCC-bloggen på Expressen där senaste inlägget är inför säsongen 2013...
Är det bara jag eller skriver "motor Anna" på AB jävligt konstigt... eller är hon helt enkelt inkompetent son journalist?? Läste dagens artikel och fattar inte vad människan vill ha fram????
Underbart när hon sedan försöker rätta till sitt misstag, det gick väl sådär...
View attachment 394621
Två killar som jag vill se som mästare 2013: Maverick och Pol
Tycker verkligen de visat att de har kapaciteten.
Snart ska det avgöras.
Lorenzo ska hålla upp Marquez, men samtidigt släppa förbi Smith, Rossi och Crutchlow. Sen ska Lorenzo köra om alla tre Yammorna och hoppas att Marquez fortfarande är bakom alla tre?
Om du inte är lesbisk och/eller tatuerad kan du komma hit.Någon som har ett tips vart man kan se finalen runt gullmars?
Jag bävar för detta!Frågan är om Marques kommer göra en Salom eller en Espargaro idag?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|