Det kan jag hålla med om.Jag tycker att det är mer hilarious när man kan se munnen genom siktöppningen.
Bild?
Det kan jag hålla med om.Jag tycker att det är mer hilarious när man kan se munnen genom siktöppningen.
Insåg det när jag körde med min nya Schuberthjälm. Det går inte att köra sporthoj. Man ser ingenting när man ligger på tanken.Riktiga race-hjälmar har ju ganska lite material i hakpartiet (jämfört med touringhjälmar) av en anledning - för att föraren ska kunna titta rakt fram då han tankpressar.
Känns inte som Dovi har fått så mycket bättre hoj än Hayden - iaf inte om man tittar på tiderna. Skiljer väldigt lite på dom två. Känns som om dom har fått ut precis allt man kan från den hojen - dags att bygga ny och gå vidare!
Intressant intervju av Lin Jarvis på Eurosport under FP4. Han berättade flera godsaker, bl.a. att ingenjörerna, under veckorna mellan racen, ser och analyserar TV-bilder från konkurrenternas depåboxar, för att kunna se vad de gjort för inställningar/ändringar/liknande.
Vilken rysare racet kommer bli!
Jarvis berättade att Lorenzo förmodligen inte kommer köra sin vanliga taktik, att dra iväg mot horisonten, eftersom att det antagligen inte kommer göra honom till världsmästare.
Så taktiken kommer nog bli att ta sig om/hålla upp Marquez, och sedan försöka få förbi hela gänget Yamaha-kollegor. Det måste vara mycket svårt att lyckas med. Marquez ser ju inte ut att vara så lätt att ha hålla bakom sig. Jag själv tror att Yamaha kommer testa den här taktiken, och hoppas att det sker misstag i någon närkamp med MM.
Fan jobbar helg nån som vet om de finns nån sida man kan streama via mobben?
Så taktiken kommer nog bli att ta sig om/hålla upp Marquez, och sedan försöka få förbi hela gänget Yamaha-kollegor.
Viaplay appen och betala för att se racet. Enkelt, pålitligt och funktionellt
Är det bara jag eller skriver "motor Anna" på AB jävligt konstigt... eller är hon helt enkelt inkompetent son journalist?? Läste dagens artikel och fattar inte vad människan vill ha fram????
Är det bara jag eller skriver "motor Anna" på AB jävligt konstigt... eller är hon helt enkelt inkompetent son journalist?? Läste dagens artikel och fattar inte vad människan vill ha fram????
Hon har inte en aning om vem MM eller DP är. Hon läser statistik från MotoGP.com och det blev lite fel bland namnen i databanken.
Aftonbladets motorsektion är ett jävla skämt.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari