Zee skrev:2575210Jag gillade när McCoy backade hojen genom kurvan med Ilmor X3. Det är något _seriöst_ trasigt på den människan.
Gustav O skrev:2574889Fattar inte hur de gör...
Nyteknik skrev:2575427Om man skulle försöka "ställa allt till rätta" och räkna poängsammandraget utifrån att Hayden kom tvåa eller trea på Estoril (Rossi etta) - vad hade krävts av honom i morgon för att ta titeln?
Att placera Hayden som tvåa på Estoril känns ju ganska generöst men skulle alltså ha gett honom 7 poängs ledning mot Rossi i morgon. Då hade han blivit mästare om han i morgon körde i mål en placering bakom Rossi.moto-gg skrev:2575440typ omvänd situation i poängen...
Eller 249 p till Rossi och 256 till Hayden om han kom 2a eller 252 om han kom 3a
De första 16 racen har alltså ingen betydelse, det är det sista man ska vinnaelwe skrev:2575074Ja, då har ju Hayden chansen att visa att han är bäst, visserligen hjälpt av bara en DNF under året, men tar han hem det så visar han att han förtjänar det
Jösse skrev:2544171Rossi vinner på Valencia.
Eller så släpper han Duccarna, håller sig nära Hayden och psykar honom genom att släppa förbi...köra om..släppa förbi...köra om...sandstream skrev:2575512De första 16 racen har alltså ingen betydelse, det är det sista man ska vinna
Imponerande kval av Bayliss men i morgon tror jag inte att han är med i topp 5.
Rossi lär ta i från tårna och har vi tur drar han inte i väg alltför mycket i början.
Om nån skulle klara det så är det Rossi och efter en sån behandling borde självförtroendet sjunka en bitRedBaron skrev:2575521Eller så släpper han Duccarna, håller sig nära Hayden och psykar honom genom att släppa förbi...köra om..släppa förbi...köra om...
Oavsett vad så slutar det nog med:sandstream skrev:2575533Om nån skulle klara det så är det Rossi och efter en sån behandling borde självförtroendet sjunka en bit
Jag tror dock att Rossi gärna vill vinna sista racet och kommer att göra allt för att vissa hur bra han är.
Så är det inte. Hayden behöver mer än 5 poäng mellan sig och Rossi. Och vi vet ju alla att det bara kommer hända om Rossi drabbas av haveri eller blir "taken out". Ska bli mycket intressant att se vad Capirossi och Bayliss klarar av i morgon.jocke i köping skrev:2575520the winner take´s it all ,,,
Man kan ju faktiskt förstå något men inte vara kapabel att utföra det själv. I mitt fall har jag varken förstånd eller talang.oscar skrev:2575259...och just därför sitter du framför datorn istället för att ratta en M1!
Många som tycker att han är en cool kille och inte är så noga med att han har svårt för att köra först över mållinjen. Men den som kan se nyktert på både resultaten och årets omständigheter kan såklart inte tycka att han är en värdig mästare. Skulle han trots allt vinna årets titel genom att avsluta säsongen som något annat än racevinnare...ja, det vore bara dråpligt. Snudd på komiskt.elwe skrev:2575622...Hayden...klarar han inte att vinna, vem vill se honom som världsmästare då??
FireSalle skrev:2573523Beror kanske lite på vilken stad man är i, folket i Valencia är knappst opartiska.
Nej, men blev du förvånad över att invånarna i Valencia värderar Pedrosa nästan lika högt som majoriteten på forumet här?gthyni skrev:2575684vem ar opartisk? du?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|