MotoGP - VALENCIA - FINAL

sandstream

Guest
Nyteknik skrev:
2575662 Många som tycker att han är en cool kille och inte är så noga med att han har svårt för att köra först över mållinjen. Men den som kan se nyktert på både resultaten och årets omständigheter kan såklart inte tycka att han är en värdig mästare. Skulle han trots allt vinna årets titel genom att avsluta säsongen som något annat än racevinnare...ja, det vore bara dråpligt. Snudd på komiskt.
I lite kortare form: Den som inte tycker som du är ute på bärtur.

Du och Elwe kan väl berätta för oss andra efter varje säsong vem som var den värdiga vinnaren i varje klass, så vi får facit och slipper kolla på tabellen.

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Är jag dum i huvudet som är 26år, singel, bor i i en studentstad med lots of:tuttar och håller mig hemma och nykter ikväll bara för att inte vara bakfull och missa motogp:t i morgon..................

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Manne skrev:
2575760 Är jag dum i huvudet som är 26år, singel, bor i i en studentstad med lots of:tuttar och håller mig hemma och nykter ikväll bara för att inte vara bakfull och missa motogp:t i morgon..................
Jag skulle klassa det som rätt klokt att låta bli att supa så hårt att du sover förbi 14.00 +1 timmes vintertidsomställning...

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
RedBaron skrev:
2575770 Jag skulle klassa det som rätt klokt att låta bli att supa så hårt att du sover förbi 14.00 +1 timmes vintertidsomställning...

Har hänt innan........... tänkte titta på hela sändningen, börjar ju typ tio!

selin

Gemenskapshatare
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Såld
elwe skrev:
2575622Kanske Randy dPn också ...

Ja, Rossi är ju bara 1 sekund snabbare per varv på racedäck...

Nyteknik skrev:
2575662 Många som tycker att han är en cool kille och inte är så noga med att han har svårt för att köra först över mållinjen. Men den som kan se nyktert på både resultaten och årets omständigheter kan såklart inte tycka att han är en värdig mästare. Skulle han trots allt vinna årets titel genom att avsluta säsongen som något annat än racevinnare...ja, det vore bara dråpligt. Snudd på komiskt.

Han är helt klart värd titeln om han skulle vinna/vara före Rossi imorgon, han har gjort en riktigt bra säsong, har svårt att se vem som annars skulle anses "värdig"?

Last edited:

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
newstead skrev:
2575862 Hade du förväntat dig stordåd i sista racet när dom inte lyckats med det tidigare under säsongen?

Hmm... Hade väl väntat mig bättre av Vermulen.... Jaja... Blir kul imorrn iaf...

*Superlight*

Aldrig mer ett BERIK skinnställ!!!
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 985SL, 854R, 1098 CORSA
newstead skrev:
2575862 Hade du förväntat dig stordåd i sista racet när dom inte lyckats med det tidigare under säsongen?

Som dom sa på Eurosport idag..."dom har helt enkelt inte kommit ikapp med utvecklingen ännu"

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
selin skrev:
2575974 Det är väl precis det du gjort?
Var då?

valmers skrev:
2576042 Har Roberts varit på "All-you-can-eat Buffé" igen? :hihi
”Hö hö, titta en tjock människa! Vad roligt! Hö hö. Öh, och titta där är en gubbe med glasögon. Vad ful han är. Hö hö. Hö. Öh, och TITTA den där kärringen har inget hår!! Hö hö hö, det var roligt.”

:3freak

Last edited:

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Nyteknik skrev:
2576209

”Hö hö, titta en tjock människa! Vad roligt! Hö hö. Öh, och titta där är en gubbe med glasögon. Vad ful han är. Hö hö. Hö. Öh, och TITTA den där kärringen har inget hår!! Hö hö hö, det var roligt.”
Ja och en sak till ... Rossi har mig veterligen aldrig setts med nån tjej ... och så har han stringtrosor eller liknande som irriterar jävligt när han suttit på huk .. :D

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Stoner lyckas få till sin obligatoriska lowsider redan på morgonträningen. Han kanske slipper göra det i racet då? :)

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Nyteknik skrev:
2576209

Ja, fy fan för de som nedlåter sig till lyteskomik. :mad: ;)

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Nån som vet numret till Eurosport ditt man kan sms:a frågor? Samt koden man ska inleda sms:et med? Jag hör det sägas ibland men hinner aldrig skriva upp det och glömmer direkt =P

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Wagge skrev:
2576328 Skrälll... Stoner omkull i warmupen, helt otippat.. :rolleyes:

Ja, det var nästan väntat. Men frågan är om det faktiskt är hans fel eller hojem är felinställd för honom och hans körstil. Måste ju finnas en anledning till att han lowsidar hela tiden tycker man.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...