Zee skrev:2579389Å nej, nu kommer lyteskomiken från det egna lägret, dessutom. Och inte med så lite fördomar heller.
Appapp, jag är fan mitt eget läger
Zee skrev:2579389Å nej, nu kommer lyteskomiken från det egna lägret, dessutom. Och inte med så lite fördomar heller.
FireSalle skrev:2579332För det är inget annat i det race:t eller VM i allmänhet som påverkat utgången av VM?
It's also true that the race winner Troy Bayliss has lead more laps in 2006 than Hayden - 30 to 29.
Han skäms nog som bara denNeutral skrev:Kan det verkligen vara sant? I så fall är det ju horribelt pinsamt för Hayden.
Neutral skrev:2579709Kan det verkligen vara sant? I så fall är det ju horribelt pinsamt för Hayden.
Ja, oooh......vilket nederlag.Neutral skrev:2579709Intressant från artikeln:
Kan det verkligen vara sant? I så fall är det ju horribelt pinsamt för Hayden.
Han säger själv att han ser fram emot att köra med #1.Axxexs skrev:2579794En fråga är om Hayden kommer fortsätta köra med #69 nästa år eller om Honda kanske tvingar honnom köra med #1?
Att på 17 race leda färre varv än en inhoppare i ett race är ju inte så bra tycker jag men det är ok att du tycker annorlunda.sandstream skrev:2579785Han skäms nog som bara den
Mest ledda varv har mig veterligen inte lett till någon titel, men det är ju ett fint slagträ att ta fram när man är besviken
Jo men de där grejerna du nämner hade väl inte betydelse för alla 17 deltävlingar?jian skrev:2579008I detta fall så kan man inte skylla på materialet...Det var Rossi själv
som krashade tidigare i somras och bröt handled och foten och igår så
var det Rossi som gjorde en dålig start och som var orsaken till krashen..
man kan ju inte skylla på M1:an igår...
Fy fan vad det hade varit underbart att se alla vingklippta gulklädda heja-den-som-vinner-"fans", som kan namnet på en förare och eventuellt kan skilja på RR och Motocross.gthyni skrev:2579982citatet fr`n Rossi visar vilken stor sportsman han är i nederlagets stund.
Hayden däremot bär fr o m nu namnet Grin-Olle
han grinar när han missar starten
han grinar när han har otur i 1 av 16 race
han grinar när han vinner
och jag är mest sur för att han blaste mig pa festen
amerikaner slar sig för bröstet och gar sen och lägger sig
nu var det mest britterna som satt och söp pa baren närmast
perrongen de steg av pa
för dem som inte varit pa ett race sa kan jag tala om hur stor Rossi
är = hur stor som helst!! Gult dominerade Valencia även pa söndag kväll
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |