ReDan
∑√ I L
Tror på hayden, edwards och checka imorgon!
Blir det rätt så har jag 1000/1 på oddset : )
Blir det rätt så har jag 1000/1 på oddset : )
Börjar argumenten för Biaggis storhet ta slutNyteknik skrev:Skaffa en egen stil istället för att snylta på Valmers,![]()
Ditt "inlägg" visar verkligen hur galet somliga resonerar på fullaste allvar. Skillnaderna mellan pole och den som är sexa-sjua är så små att det sällan eller aldrig är fråga om att någon är skitbra respektive kass. Jag tycker den här polariseringen mellan Hayden/Biaggi/fyrtakt/tvåtakt/dåtid/nutid är oändligt tröttsam. Jag hoppas att den kan ersättas med en balanserad syn på det som händer och varför det händer.Goodstuff skrev:Sopan Rossi borde nog får sparken med tanke på hur dålig han kvalat. Det ingår ju i förarens jobb att ställa in hojen så att den går att köra fort med, det sitter ju en förare i garaget bredvid som uppenbarligen lyckats och var en dryg sekund snabbare. Hoppas Yamaha sparkar honom åt helvet!![]()
![]()
Håller med du.Nyteknik skrev:Ditt "inlägg" visar verkligen hur galet somliga resonerar på fullaste allvar. Skillnaderna mellan pole och den som är sexa-sjua är så små att det sällan eller aldrig är fråga om att någon är skitbra respektive kass. Jag tycker den här polariseringen mellan Hayden/Biaggi/fyrtakt/tvåtakt/dåtid/nutid är oändligt tröttsam. Jag hoppas att den kan ersättas med en balanserad syn på det som händer och varför det händer.
Eller snarare 990cc vs 800cc vs 500 2-takt inlägg.....RedBaron skrev:...men vänta bara ett år. Då kommer vi att drunkna i 990cc vs 800cc -inlägg![]()
Lika oändligt tröttsamt som snacket om "kalle anka-serie", "medelmåtta" och "världshistoriens största räkmacka" när man pratar om världens just nu tredje bästa RR-förare.Nyteknik skrev:Ditt "inlägg" visar verkligen hur galet somliga resonerar på fullaste allvar. Skillnaderna mellan pole och den som är sexa-sjua är så små att det sällan eller aldrig är fråga om att någon är skitbra respektive kass. Jag tycker den här polariseringen mellan Hayden/Biaggi/fyrtakt/tvåtakt/dåtid/nutid är oändligt tröttsam. Jag hoppas att den kan ersättas med en balanserad syn på det som händer och varför det händer.
Men du är ju en av dem som ofta hävdar att allt var bättre förr, att dagens hojar kan köras av vilken looser som helst, dissar i prinicp alla som inte kommer från 125/250 osv.Nyteknik skrev:Jag tycker den här polariseringen mellan Hayden/Biaggi/fyrtakt/tvåtakt/dåtid/nutid är oändligt tröttsam. Jag hoppas att den kan ersättas med en balanserad syn på det som händer och varför det händer.
Hoppas det är Kent Andersson!obruT skrev:undra vem som som är den "hemliga" gästen i morrn bitti!!!
Stiggy?obruT skrev:undra vem som som är den "hemliga" gästen i morrn bitti!!!
sandstream skrev:Stiggy?
Kid Notorious skrev:Vilken kanal går det på och när?
valmers skrev:Hoppas det är Kent Andersson!![]()
Mattias skrev:"På min tid körde vi mä bakelitdäck på grus, men åkte ändå fortare än sillmjölkarna gör nu. Vi hade mer effekt också. Bortåt en sjutti hästar. Jag filade mina egna cylindrar med nagelfil." etc...
Det finns en väsentligt skillnad. Rossi biter ihop och löser problemet med hjälp av teamet. Maxine Biaggi sitter och surar och ger upp. Vilket Honda äntligen verkar ha fattat.Goodstuff skrev:Sopan Rossi borde nog får sparken med tanke på hur dålig han kvalat. Det ingår ju i förarens jobb att ställa in hojen så att den går att köra fort med, det sitter ju en förare i garaget bredvid som uppenbarligen lyckats och var en dryg sekund snabbare. Hoppas Yamaha sparkar honom åt helvet!![]()
![]()
Han e KUNGMattias skrev:"På min tid körde vi mä bakelitdäck på grus, men åkte ändå fortare än sillmjölkarna gör nu. Vi hade mer effekt också. Bortåt en sjutti hästar. Jag filade mina egna cylindrar med nagelfil." etc...
valmers skrev:Det finns en väsentligt skillnad. Rossi biter ihop och löser problemet med hjälp av teamet. Maxine Biaggi sitter och surar och ger upp. Vilket Honda äntligen verkar ha fattat.
Han har väl, äntligen, insett att han inte är bättre. Snart står han utan kontrakt, underbart.oFFkeFF skrev:Har han verkligen gjort det i år? Han har gjort en hel hög dåliga kval, men ändå kört upp sig rejält genom fältet, från 12'e till 4'e. Han har trots sin sämsta säsong ändå lyckats hålla sig 5'a i tabellen. Ditt hat förblindar dig...
En annan sak man ska inse är att det är media och dorna som gärna eldar på "stereotyperna" för att dra upp det mediala intresset, Rossi=clown, Biaggi=diva, Sete=lipsill Hayden=Kentcky Fried Chicken osv. Att du går på hela den biten gör ju att man nästan tror att du tror på aftonbladets rubriker![]()
Kid Notorious skrev:Vilken kanal går det på och när?
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |