MotoGP Valencia

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Webspy skrev:
11. John Hopkins USA Team Suzuki MotoGP 1min 34.806 secs
....
....
....
....
....
17. Nobuatsu Aoki JPN Team Suzuki MotoGP 1min 36.212 secs

:va :va

Dom körde färdigt sitt sista pass idag för några minuter sen. Aoki var snabbare än Hopkins då.

Lord Melchet

Same Same but Different
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ett antal med och utan motor
Axxexs skrev:
Dom körde färdigt sitt sista pass idag för några minuter sen. Aoki var snabbare än Hopkins då.
Ellison är bara 0,3 s efter Kyonari. Inte dåligt för en som är skolad i det bottenlösa träsk som kallas BSB och åker på ett avancerat hemmabygge.
Kurtis är sist och en bra bit efter Franco B.
Hoppas pappa är nöjd.

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Hoj
Polisbil
Axxexs skrev:

Kom på det.... fast lite för sent..... handling inträffar oftast före tanke på den här sidan av tangentbordet....

Last edited:

sandstream

Guest
Chris Ash skrev:
Aoki är ju iofs inte kass på något sätt, men visst borde Hopkins slå testföraren....
Ja, annars kan de ju byta plats.
Är man ordinare ska man vara snabbare, pungt.

MC Doktorn

Guest
Ingen förare är direkt kass , men Biaggi är den som tappar mest och visar att hans tid som MotoGP förare är snart förbi.

Tråkigt att Vermeulen inte fick ställa upp tror han hade kunnat överraska.

Verkar som Rossi inte dominerar lika övertygande som förut då han var runt sek före Edwards´.

Last edited:

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Jag flyger ner till Valencia imorgon, men har som jag tidigare skrev ingen biljett till GP't (är där av andra anledningar)..

Nu undrar jag om nån som varit där tidigare vet hur krånligt det är att ta sig ut till banan från staden Valencia och om jag ens kan räkna med att få tag i en General Admission ticket på söndag morgon utan att behöva betala med en njure?

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
xyx skrev:
Jag flyger ner till Valencia imorgon, men har som jag tidigare skrev ingen biljett till GP't (är där av andra anledningar)..

Nu undrar jag om nån som varit där tidigare vet hur krånligt det är att ta sig ut till banan från staden Valencia och om jag ens kan räkna med att få tag i en General Admission ticket på söndag morgon utan att behöva betala med en njure?

Jag har inte varit där nere på ett GP men hört att det kan bli upp emot 3 timmars kö dit. Förra året var det 126.000 i publik där. Banan ligger vid Cheste kanske 1,5-2 mil utanför Valencia. Kör mot Madrid från Valencia så kommer det skyltar med "Circuit".

Om du kan så på måndag och om det var ons-tors så kommer vissa team köra tester där på banan. Kostar bara några euro (kommer dåligt ihåg men typ 15-20 euro) att komma in och kolla på banan då.

Last edited:

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Många
xyx skrev:

Är du kvar nästa helg så kan du slå en signal. Jag fixar så du får komma in och kolla på bra racing :tummenupp Mitt spanska tel.nr. 620 544 500
MVH Anders Gull

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Axxexs skrev:
Jag har inte varit där nere på ett GP men hört att det kan bli upp emot 3 timmars kö dit. Förra året var det 126.000 i publik där. Banan ligger vid Cheste kanske 1,5-2 mil utanför Valencia. Kör mot Madrid från Valencia så kommer det skyltar med "Circuit".

Om du kan så på måndag och om det var ons-tors så kommer vissa team köra tester där på banan. Kostar bara några euro (kommer dåligt ihåg men typ 15-20 euro) att komma in och kolla på banan då.

Kan ju vara ett alternativ, tack för infon!

Anders G skrev:
Är du kvar nästa helg så kan du slå en signal. Jag fixar så du får komma in och kolla på bra racing Mitt spanska tel.nr. 620 544 500
MVH Anders Gull

Åker hem på fredag :(
En annan gång kanske? :tummenupp

Last edited:

-Walter-

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Gixxer 1000
Ang pollen på första sidan

Hur kan Biaggi ligga 2:a i omröstningen?
Personligen har jag Melandri, Hayden, Edwards med flera före honom.
Vet alla nåt som inte jag vet?

sandstream

Guest
zorro100 skrev:
Hur kan Biaggi ligga 2:a i omröstningen?
Personligen har jag Melandri, Hayden, Edwards med flera före honom.
Vet alla nåt som inte jag vet?
Det är folket som lever i forntiden som röstar på Biaggi, de vill så gärna se honom vinna :hihi

sandstream

Guest
Tredje träningen klar, Sete snabbast och Biaggi visar att formen är på topp...

394605.jpg

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...