Nej, och han vet nog sina begräsningar nu när han börjar bli till åren.Chris Ash skrev:Nej han har ju verkligen övertygat i GP-sammanhang.
Goodstuff skrev:Skitsnyggt! Ska bli kul att se dem i aktion med skinnställ och specialhjälmar också!
![]()
![]()
Suzuki banade väg? De var ju bara 30 år efter Yamaha.McFille skrev:Mücket snüggt!![]()
Suzuki banade vägen med en vit hoj, nu följer resten i deras spår. Det de inte har i varvtider tar de igen på designen...![]()
Vi pratar nutid farbror!Goodstuff skrev:Suzuki banade väg? De var ju bara 30 år efter Yamaha.![]()
FAst man kan ju inte säga att man är först när man är 30 år efter de andra.sandstream skrev:Vi pratar nutid farbror!![]()
Det skålar vi på!Macho Woman skrev:Mika tar i för mycket och vurpar igen...![]()
Nej, men jag tror att det var årets Suzuki som avsågs.Goodstuff skrev:FAst man kan ju inte säga att man är först när man är 30 år efter de andra.
Det förstod jag men vadå "banade väg för vita hojar"?sandstream skrev:Nej, men jag tror att det var årets Suzuki som avsågs.
Var säkert någon som målade sin hoj vit redan 1910![]()
Han ville kanske bara retas lite.Goodstuff skrev:Det förstod jag men vadå "banade väg för vita hojar"?
Checa var dessutom den ende som var under 1.34 och det flera gånger dessutom. Nakano måste ha kraschat illa eftersom han enbart körde 11 varv.sandstream skrev:Checa snabbast och Biaggi före Hayden!
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |