Kommer du ihåg när Honda var osponsrade ett tag under Doohans tid, de NSR:erna var gudomligt snygga.Nyteknik skrev:Grymt snyggt och sparsmakat jämfört med den allt mer skrikiga/vulgära design teamen väljer.
Kommer du ihåg när Honda var osponsrade ett tag under Doohans tid, de NSR:erna var gudomligt snygga.Nyteknik skrev:Grymt snyggt och sparsmakat jämfört med den allt mer skrikiga/vulgära design teamen väljer.
Precis, han kan bara förlora.Goodstuff skrev:Han kanske är smart nog att inse att han skulle se pinsamt långsam ut på Suzukin, pga hojen då alltså.
Han är feg.sandstream skrev:Precis, han kan bara förlora.
Jag tycker att det har lite löjets skimmer över sig att den här halvfiguren ännu en gång får möjligheten att visa upp sin oförmåga.Axxexs skrev:Amerikanerna menar att Kurtis fortfarande lider av att han fått köra ej konkurenskraftiga hojar i 2 säsonger och att han inte har kommit tillbaka till sin toppform efter det.. Att då ta in någon till MotoGP, som "tappat sin form" och slutade 12:a i AMA-Superbike och hade en 5:e plats som bäst i år, på ännu en ej konkurentkraftig hoj känns sådär konstigt tänkt.
Fy! jag får bilder i huvet och kan inte vänta tills klockan 17:00!Goodstuff skrev:97 när de inte hade Marlborospons var Rainey fortfarande teamchef och då körde de i "corporate colours"
När var det? HRC-maskinerna har så länge jag kan minnas varit målade i sponsorfärger. Jag har alltid undrat hur Hondas motsvarighet till Yamahas "Factory Look" ser ut.Neutral skrev:Kommer du ihåg när Honda var osponsrade ett tag under Doohans tid, de NSR:erna var gudomligt snygga.
94 såg de ut såhär men om det är Honda corporate vet jag inte. Fast jag tycker det är såhär skatungen ska se ut nästa år.Teddy skrev:När var det? HRC-maskinerna har så länge jag kan minnas varit målade i sponsorfärger. Jag har alltid undrat hur Hondas motsvarighet till Yamahas "Factory Look" ser ut.
Den var min favorit och när den dessutom kördes av Doohan såg det fenomenalt ut. Det är ju ganska märkligt att inte de andra fabrikaten gör som Kawasaki; puffar för sitt eget varumärke istället för andras. Jag menar: de tävlar ju inte för att tjäna pengar på att sälja annonsutrymme - som en tidning - utan för att stärka sitt namn och image. Det krävs att man är mycket intresserad av roadracing för att veta vilket fabrikat som tillverkar respektive hoj. "Honda" syns ju knappt jämfört med "Repsol" och "Camel".Goodstuff skrev:94 såg de ut såhär men om det är Honda corporate vet jag inte.
Det var mellan Rothmans och Repsol. Underbart snygga i alla fall, bäst någonsin.Teddy skrev:När var det? HRC-maskinerna har så länge jag kan minnas varit målade i sponsorfärger. Jag har alltid undrat hur Hondas motsvarighet till Yamahas "Factory Look" ser ut.
Han är smartGoodstuff skrev:Han är feg.
sandstream skrev:Han har väl inget att bevisa.
Ursäkta, lite OT, men har någon bilder på Hondas factorylack för RS250 1996?Chris Ash skrev:Nej han har ju verkligen övertygat i GP-sammanhang.
Såhär ser Hondas factorylack anno 2005 ut....
Om inte exakt så i alla fall ungefär såhär:Teddy skrev:Ursäkta, lite OT, men har någon bilder på Hondas factorylack för RS250 1996?
Skoja inte! Menar du att SKATUNGEN kan se ut så där med lite färg???Nyteknik skrev:Om inte exakt så i alla fall ungefär såhär:
Mums!Axxexs skrev:Här är en variant på hur den kan tänkas se ut!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |