sandstream
Guest
Trist!Goodstuff skrev:Nakano måste ha kraschat illa eftersom han enbart körde 11 varv.
Trist!Goodstuff skrev:Nakano måste ha kraschat illa eftersom han enbart körde 11 varv.
Har du rökt på?Chris Ash skrev:Tråkigt att Capirossi inte verkar vara i slag nu när Ducati/Bridgestone verkar passa bra.
Biaggi verkar ha fått till hojen halvhyfsat på första passet, han är åtminstone före oduglingen från Kentucky.
Läste "intervjun" av Doohan påChris Ash skrev:Biaggi verkar ha fått till hojen halvhyfsat på första passet, han är åtminstone före oduglingen från Kentucky.
Torkel skrev:Läste "intervjun" av Doohan på
www.motogpnews.com (för övrigt nu mycket bättre än tidigare) som sa följande om Hayden:
Reporter:
So that's why you left? We always thought HRC kicked you out for banging on about how good Nicky Hayden was, when actually he was rubbish. It was like you were watching another racer - except a good one - and got confused.
Doohan:
True. But I worked for Honda, you've gotta remember that. Once HRC had hired him, I could hardly jump in and say, "Ummm... sorry, guys, but actually Nicky is the most overrated rider on the grid and should stick to stacking hay and marrying his immediate relatives, just like his ancestors did".
Något annat vore ju lite konstigt. Man bör ju vara snabbast i Sverige med rejäl marginal om man ska göra ett tydligt avtryck i VM.Chris Ash skrev:Tråkigt att det går så dåligt för Cajback, jag trodde att han skulle växa med uppgiften men det är nog tyvärr så att han har ett par nivåer kvar till GP-klass.
Nyteknik skrev:Något annat vore ju lite konstigt. Man bör ju vara snabbast i Sverige med rejäl marginal om man ska göra ett tydligt avtryck i VM.
Det var jag som lurade honom omedvetet med min skärmdump från live timingen som jag trodde var klar.valmers skrev:Har du rökt på?
Jäpp, jag har länge velat se honom på en konkurrenskraftig hoj. Jag tror att han skulle klara det bättre än diverse inhoppare vi sett i år.Goodstuff skrev:Ellison imponerar på mig i varje fall.
Hoffman är ordinarie förare på den hojen.Axxexs skrev:Någon som vet varför inte Olivier Jacque kör?
Kawasaki skulle väl ha honom som WC tyckte jag det stod nånstans...RedBaron skrev:Hoffman är ordinarie förare på den hojen.
OK. Han är iaf inte anmäld till racet enligt "Entry List".CorbenDallas skrev:Kawasaki skulle väl ha honom som WC tyckte jag det stod nånstans...
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |