Jag hoppas så jävla hårt att detta är året då Edwardsvisar varför han är en WSB mästare och kan fightas i toppen. Detta året är det på mer lika villkor än någonsin i MOTOGP.
3:a på både testerna so far enligt ovan.![]()
Jag hoppas så jävla hårt att detta är året då Edwardsvisar varför han är en WSB mästare och kan fightas i toppen. Detta året är det på mer lika villkor än någonsin i MOTOGP.
3:a på både testerna so far enligt ovan.![]()
Jo i KNOW! precis så är det alltid, hoppas och vill att detta året ska han få "racea" med toppen och får sin första vinst.Tycker det ser likadant ut varje år tyvärr. Bra på tester, snabb på kval men sällan det räcker hela vägen, trots bra material..
Jo dock inte som Mel-to-slow-andri hadeHayden verkar ha lite problem. Han kanske inte har kommit till rätta på Duccen ännu. Vore kul om han kunde utmana i toppen igen.
Jag hoppas så jävla hårt att detta är året då Edwardsvisar varför han är en WSB mästare och kan fightas i toppen.
Jo i KNOW! precis så är det alltid, hoppas och vill att detta året ska han få "racea" med toppen och får sin första vinst.
Jo dock inte som Mel-to-slow-andri hade
hoppas han hittar tempo, vore mkt kul med en ducce till i toppen.
Jag tror Gibernau har mer brute force än Hayden har och därmed Hayden kommer ligga bakom Sete såvida inte något spektakulärt händer. Det som är konstigt dock ... är att Stoner ändå kan hantera Ducatin så bra. Fast man ser att det är hårda tag stoner kör med... gäller att våga.
Att Suzuki är i topp... lite konstigt ändå! vad är bästa tiderna på denna bana?
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |