BananBosse
Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
- Gick med
- 2 Jun 2007
- Hoj
- KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Ha ha ha. lätt det mest genomskinliga bedrägeriet på länge. 
Eller så har de fått soppatorsk och står och försöker påkalla ens hjälp vid en ödsligt belägen p-ficka. Kan det kanske vara så att man kan låna ut ett par tusen så deras kompisar i bilen som just dök upp kan åka och handla bensin? Som säkerhet så lämnar de ifrån sig ett gäng smycken som är de finaste släktklenoderna i renaste guld. Eller så var smyckena kanske gjorda av mässing som inte är värt ett skit, och pengalånarna ser man inte röken av igen...
Låter som en riktig bullshitstory i mina öron!
Det är ju ödemark där ute finns knappt något folk överhuvudtaget. Känns lite som den där inavlade familjen i Arkiv-X.
Trist dock för det finns sjukt mycket otrafikerade kurviga skogsvägar utan några möjligheter att mötas där![]()
Ja dom får säkert för lite socialbidrag... jag ska rösta på socialdemokraterna så dessa idioter får lite mer fickpengar medan den fortsätter sitt brottsliga levene.App app app! Det är kommunens och skolans fel!![]()
Varför körde inte snubben bara där ifrån? De hade ju bara kniv?!
ibland vill jag vara moderator här också
Ha ha ha. lätt det mest genomskinliga bedrägeriet på länge.![]()
Hur menar du?
Som det står, ibland skulle jag vilja vara en röd moderator på det här forumet och inte bara på de andra där jag modererar. SH är inte ensamt forum i cyberspace
Ställer in mig i kören av frågetecken.Så om ditt namn inte blir rött i just denna delen av forumet så byter du forum? Kalla mig korkad men jag hängde inte med!![]()
Som det står, ibland skulle jag vilja vara en röd moderator på det här forumet och inte bara på de andra där jag modererar. SH är inte ensamt forum i cyberspace
SH inte ensamt i cyberspace!?![]()
![]() |
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC
Roger Berzell, generalsekre... |
Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning
KTM erbjuder nu sina kunder... |
|
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |