Ärligt, vinner MM igen så slutar jag nog kolla på MotoGP, jag kan inte med honom.
W00t?
Han e ju den mest underhållande i hela cirkusen
Kör alltid på hörntänderna.
Ärligt, vinner MM igen så slutar jag nog kolla på MotoGP, jag kan inte med honom.
W00t?
Han e ju den mest underhållande i hela cirkusen
Kör alltid på hörntänderna.
Jo men han råkade bli ovän med Rossi ett tag för länge sedan.
Och nu kommer den diskussionen igång i den här tråden med.
Crutchlow har ett ytterst märkligt sätt att be Lorenzo om ursäkt på. Det är nästan så att man skulle vilja dra bort ett par poäng på tycka om honom-kontot
Hittar inte ursäkten.
Men torpederingen var snygg...
Visserligen inte full-speed på JLo men det får man nog ha i åtanke när man kör runt i regn.
”Ursäkten” är att han verkar skitsur på JLo ute på banan. Dvs raka motsatsen mot exempelvis Pedrosa.
Crutchlow har ett ytterst märkligt sätt att be Lorenzo om ursäkt på. Det är nästan så att man skulle vilja dra bort ett par poäng på tycka om honom-kontot
Crutchlow var nog tvungen att bromsa hård i och med att Lorenzo körde så sakta framför honom!!! Därför tror jag att Crutchlow blev förbannat på Lorenzo....
http://www.motorbikemag.es/video-caida-cal-crutchlow-jorge-lorenzo-fp1-motogp-japon-2017/
Å andra sidan kanske man ska hålla sig från racelinjen när man tourar runt.....
Kan förstå Crutchlow som kommer på ett pers.varv och ska bromsa in så står Lorre still framför han, inte vad man räknar med i högsta serien kanske, moto3 javisst men detta ska vara erfarna förare...
MM kämpade hårt i första och även slutet på andra att kasta hojen, tillslut lyckades han!
Hade samma släpp några gånger innan som gick bra, tyckte det såg lite på gränsen ut men det behövs för att hitta den absoluta gränsen.
MM vinner, han vill mest!
Det kan ju vara så att Lorenzo ville följa nozathe (eller hur han nu stavas) runt banan för att se hur den nya killen är. Att Cal kommer på ett PB-varv på en fri träning är ingen ursäkt, om än en förklaring till varför det blev som det blev. Han får väl bromsa om Lorenzo då om han nu är så erfaren? Jag kan inte riktigt se på videon att han söndagskör även om det är en fartskillnader. Men jämför också med avståndet mellan Noz och JLo.
Yes, när MM till slut slängde hojen i backen så fick jag också den känslan. Han kör för vinst och letar efter den där gränsen sakta och noggrant och han kommer säkert att krascha i FP3 också. Framförallt om det är torrt och han har satt en snabb varvtid.
Tidigare än vanligt vaknande på söndag för mig eller varför lägga sig på lördag ?
01:40 till 2:00 Moto3 WUP
02:10 till 2:30 Moto2 WUP
02:40 till 3:00 MotoGP WUP
04:00 Moto3 RACE
05:20 Moto2 RACE
07:00 MotoGP RACE
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|