Smagatusk
Guest
Jag kanske inte borde ha svarat Det borde finnas en officiell gnälltråd som man kan länka till på ett enkelt sätt.
Men nu är free practice igång för fullt!! Regn regn regn
Starta en och håll dig i den.
Jag kanske inte borde ha svarat Det borde finnas en officiell gnälltråd som man kan länka till på ett enkelt sätt.
Men nu är free practice igång för fullt!! Regn regn regn
Starta en och håll dig i den.
För jag brukar gnälla om det eller? Kan vi hålla oss ontopic eller?
VR var väl ute på slicks för att likt som MM sa få känslan i kroppen om det blir lika luriga förhållande till rejset.
Båda två gav såklart bort mkt iom att överhuvudtaget gå ut på slicks. MM skulle ju mer seröst kunnat försvara P1 på regnsulor, men valde snusförnuftigt smart att i förebyggande känna på slicksen. VR avsågad från VM verkade i stort sett skita i kvalet, utan enbart gå ut med rejset i huvudet. Kul att se hur VR o Yamaha funkar om de ska in o byta cykel i morgon. De borde ju inte kunna gå in för sent en gång till!
Numera behöver det ju inte alltid bli en självklar jätteskillnad på nya och nått år gammal cykel. Ducati är ju lika där med etc .. Tror mer att just Vinales kämpar med något. Mekat in sig i ett hörn man just nu inte kommer runt eller kanske mer att han bara tappat körningen när det gäller som mest. VR gör ju ändå trots allt bra grejer, då han inte testar slicks i vått alltså hehe
så det så...första segern för Lorenzo på duccen! kuult!
Ska inte glömma att MM måste se upp för Zarco...han kör ibland lite ehm franskt...
Vi har sett tidigare att Zarco vågar ta risken i början av rejsen.
Om dovi får en bra start så är han ju på "insidan"...men svårt har han gjort det för sig själv med det kvalet.
Vinales kan man ju säga är ur leken här. Han har inte känslan för hojen i regn öht. Samt att han är inte mycket snabbare än de förare han har runt sig på startgrid. Lite synd att han är så stark i torrt men saknar känsla i vått...skumt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|