Mozz-Aid.........Highsider på en Ducce i Bahrain blev en kostsam historia

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
100 riksdaler swishade!

Lycka till Mozz :tummenupp

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Klart att man hjälper Mozz, en go gubbe som alltid levererar:tummenupp

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
mozz åkte väl på en lånad "wild-card" hoj...
nån som vet om det är en std. alu-tank eller en carbontank???
mvh
Tror jag läste alu nånstans, osäker.

Swishar en slant från Endurance-budgeten. En plasttank till det andra italienska twin-skräpet Aprilia kostar ju under 2000 SEK på eBay så överlever nog säsongen. :)

Evil Twin

Guest
Surt Mozz, bidrag swishat till reparationsfonden, hoppas det gör lite mindre ont.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
HEJ alla underbara härliga goa fellow racers!!!!! Det har varit en helg med MÅNGA ups and one BIG down. Sitter här på flygplatsen och ska snart åka hem. Jag får SÅÅÅÅÅÅ mycket positiv respons på MOZZ-AID att jag blir lite tårögd, jag kommer att låta alla bidrag gå rakt in i racingbudgeten så KANSKE det blir några spänn över att köra torpet med. Jag fick lite rabatt på kraschen, de ca 40000 kronor den kostade blev cirka 30000 när förhandlingarna var över. Så, det plus en mulad hjälm gör att kraschen väl gick på cirka 34000 kr. Så, er hjälp är STORARTAD, jag blir JÄTTEGLAD!!!

TACK!!!!!

- - - Updated - - -

HEJ alla underbara härliga goa fellow racers!!!!! Det har varit en helg med MÅNGA ups and one BIG down. Sitter här på flygplatsen och ska snart åka hem. Jag får SÅÅÅÅÅÅ mycket positiv respons på MOZZ-AID att jag blir lite tårögd, jag kommer att låta alla bidrag gå rakt in i racingbudgeten så KANSKE det blir några spänn över att köra torpet med. Jag fick lite rabatt på kraschen, de ca 40000 kronor den kostade blev cirka 30000 när förhandlingarna var över. Så, det plus en mulad hjälm gör att kraschen väl gick på cirka 34000 kr. Så, er hjälp är STORARTAD, jag blir JÄTTEGLAD!!!

TACK!!!!!

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Hoj
600+650+800+1000x2
Mozz, du och BG är i en liga för er själva. Jag känner mig som en hockeypappa, jag lever ut mina drömmar och fantasier genom er två. Ni gör det jag vill göra. Om några hundringar här och där ger mig möjlighet att få följa era äventyr så är det värt det. Dessutom får jag coola tischor som jag kan ta med mig jorden runt. Läk fort, skratta mycket, fortsätt vara Mozz!

Tack skall du ha!!!!!!!!!!!!

Last edited:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1

TACK!!!!!

- - - Updated - - -

jag blir JÄTTEGLAD!!!

TACK!!!!!

Jag är ju så nyfiken att jag spricker - Hur mycket lyckades vi skramla ihop (hittills)

Tror jag talar för alla när jag säger :

Vassego, det é du värd !

.

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag är ju så nyfiken att jag spricker - Hur mycket lyckades vi skramla ihop (hittills)

Tror jag talar för alla när jag säger :

Vassego, det é du värd !
.

Jag med, nyfiken så jag spricker!!! Lovar att rapportera asap!!!! Det ser ut som det är RÄTT många iaf!!!! 50 aviseringar på SWISH!!!!:yoparty

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Honda CBF600 -04
när pensionen kommer 18 mars så blir det ett bidrag till vår mest underhållande lärare

För oss som misstror Schwitzs:
Swedbank
Clr: 83881
Konto: 39110531

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA