Kan ju inte vara sämre! Tog I lite
Nä en 500 bara. Så rik är jag inte men ville sponsra extra för att mossberg är så grym på att rapportera till alla läsare på SHHur mycket är "lite".....behöver jag skämmas ?
få motorrad å gå in å sponsra en slant, du e väl polare me dom?Nä en 500 bara. Så rik är jag inte men ville sponsra extra för att mossberg är så grym på att rapportera till alla läsare på SH
Tror jag läste alu nånstans, osäker.mozz åkte väl på en lånad "wild-card" hoj...
nån som vet om det är en std. alu-tank eller en carbontank???
mvh
HEJ alla underbara härliga goa fellow racers!!!!! Det har varit en helg med MÅNGA ups and one BIG down. Sitter här på flygplatsen och ska snart åka hem. Jag får SÅÅÅÅÅÅ mycket positiv respons på MOZZ-AID att jag blir lite tårögd, jag kommer att låta alla bidrag gå rakt in i racingbudgeten så KANSKE det blir några spänn över att köra torpet med. Jag fick lite rabatt på kraschen, de ca 40000 kronor den kostade blev cirka 30000 när förhandlingarna var över. Så, det plus en mulad hjälm gör att kraschen väl gick på cirka 34000 kr. Så, er hjälp är STORARTAD, jag blir JÄTTEGLAD!!!
TACK!!!!!
- - - Updated - - -
jag blir JÄTTEGLAD!!!
TACK!!!!!
Jag är ju så nyfiken att jag spricker - Hur mycket lyckades vi skramla ihop (hittills)
Tror jag talar för alla när jag säger :
Vassego, det é du värd !
.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|