Säsongen är inte slut säger Mozz -Vi skall till Assen 6 Oktober. Det blir ju trevligt, trots att det inte blir någon körning för min egen del. Gissar att uppgiften primärt blir att koka kaffe på Mozz vis, dvs kaffe med sump. Jag funderade vidare vad mina andra uppgifter kan tänkas vara, och då får det väl bli att dokumentera det hela. Efter att ha funderat en stund på hur man nu skall göra detta på bästa sätt kom jag fram till att Mozz måste förses med en FPV utrustning på hojen så man kan livemonitorera framfarten via videolänk. Så nu har jag beställt en liten fin kamera och en sändare och motsvarande mottagare för mottagning av video. Får återkomma med detaljer i ämnet.
Ojoj, nu kommer Mozz skälla på mig. Kan bara tänka mig vad Tabben, Sundgren, Daniel, Igelbank, Alex mfl fått utstå under åren. Tänk om jag får igen allt under en helg som depåslav.
Vi börjar med lite nostalgi. Bilder från analoga tiden.
Mozzberg i sin ganska justa Prexport setupp tidigt 00-tal. Fin match mellan boots och läderpyamas.
Mozz skall natta i Transiten på Jyllnadsring 2003. Minns att jag tyckte Mozz var konstig som hällde ner 9 Mc Donaldpapperspåsar peppar i ketchupen till kvällswurren innan nattning.
Råkky EM på Anderstorp 2003.
Minns att det där Råkky EM var en riktigt varm tillställning. Kan det varit 35 grader på Mossen då?
Ojoj, nu kommer Mozz skälla på mig. Kan bara tänka mig vad Tabben, Sundgren, Daniel, Igelbank, Alex mfl fått utstå under åren. Tänk om jag får igen allt under en helg som depåslav.
Vi börjar med lite nostalgi. Bilder från analoga tiden.
Mozzberg i sin ganska justa Prexport setupp tidigt 00-tal. Fin match mellan boots och läderpyamas.
Mozz skall natta i Transiten på Jyllnadsring 2003. Minns att jag tyckte Mozz var konstig som hällde ner 9 Mc Donaldpapperspåsar peppar i ketchupen till kvällswurren innan nattning.
Råkky EM på Anderstorp 2003.
Minns att det där Råkky EM var en riktigt varm tillställning. Kan det varit 35 grader på Mossen då?