rogbo
Smygbusar när ingen ser...
- Gick med
- 5 Jun 2008
- Hoj
- 07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Motorsport i Schweiz
Nu släppte ju Schweizarna sitt förbud 2007, 50 år efter kraschen som fick dem att förbjuda motorsport.
(var bara tvungen att messerschmitta lite )
Själv har jag röstat MP någon gång men efter att ha läst detta så lär det ju inte hända igen inom överskådlig framtid... Inte bara för motorsportfrågan... avskaffa ränta och inflation... vilket hjon!
Man kan förbjuda precis allt, bara man har stöd o uppbackning för det i en omröstning.
Har för mig att man i Schweiz hade en sådan omröstning, och motorsport är numera förbjudet att utöva där
Spela roll i praktiken, då kör man bana som ett översvin i Österrike, Tyskland o Italien istället ju, hehe
Som rättvis kontring så tycker jag att man borde göra miljövänligt dasspapper av alla miljöpartister pronto!! Om dom nu inte skärper till sig o slutar röka på, på arbetstid!!
Nu släppte ju Schweizarna sitt förbud 2007, 50 år efter kraschen som fick dem att förbjuda motorsport.
(var bara tvungen att messerschmitta lite )
Själv har jag röstat MP någon gång men efter att ha läst detta så lär det ju inte hända igen inom överskådlig framtid... Inte bara för motorsportfrågan... avskaffa ränta och inflation... vilket hjon!